در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | لیلا مظاهری درباره نمایش آگوست در اسیج کانتی: موضوع: اضمحلال یک خانواده و پراکنده شدن اعضای آن. بحران بیماری جسمی و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:42:31
موضوع: اضمحلال یک خانواده و پراکنده شدن اعضای آن. بحران بیماری جسمی و روانی مادر، مرگ خودخواسته پدر، به هم ریختگی روابط اعضای خانواده و در نهایت ترک خانه و تنهایی تک تک اعضا. متن بسیار خوب بود (البته من فیلمش رو‌ دیده بودم و لذت برده بودم)
دکور و طراحی صحنه بسیار خوب و پر و پیمان است و به تماشاگر احساس خوبی را منتقل میکند. طراحی لباس خوب. بازیها در کل قابل قبول ولی بعضی بازی بهتری داشتند.
نکته منفی: تا خیلی بعد از شروع اجرا همچنان تماشاگر به سالن راه داده شد که باعث به هم ریختگی تمرکز بازیگران و تماشاچیان میشد. امیدوارم سالن مهرگان نظم و‌نظام بیشتری پیدا کند.
صحبتهای میکاییل شهرستانی عزیز و سورپرایز ایشون برای تولدش بسیار دلنشین بود. عرض تبریک دارم خدمتشون و امیدوارم سالهای سال سلامت و شاد و موفق باشند.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا
ممنونیم که نمایش ما رو تماشا و نظرتون رو ثبت کردین...
۰۱ اسفند ۱۳۹۸
لیلاجان
جمعه گذشته که اجرا رو دیدم متاسفانه بعد از 10 دقیقه !!! 7 نفر به سالن ،وسط اجرا راه داده شدند و تا مستقرشدنشان بر صندلی های ردیف جلوتر بخشی از نمایش برای سایر تماشاگران از دست رفت ...
۰۵ اسفند ۱۳۹۸
درسته نیلوفر جانم. همیشه وقتی میخوام نمایشی رو در مهرگان ببینم یاد بی نظمیهاشون میوفتم و با بی میلی میرم اونجا. نمیدونم چرا بی نظمیشون رو برطرف نمیکنن!
۰۷ اسفند ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید