در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | حدیث سیدی: سلام چقدر دلم برای تیوال تنگ شده بود. امیدوارم حالتون خوب باشه و سالم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:02:37
سلام چقدر دلم برای تیوال تنگ شده بود.
امیدوارم حالتون خوب باشه و سالم و سرحال باشید.
خب میبینم که سالن ها دارن باز میشن.
دوستان! شما تو این شرایط و خبرهایی که از وضعیت رو به رشد مبتلایان به کرونا به گوش میرسه و با توجه به اینکه خیلی تاکید میشه فقط برای ضروریات از خونه خارج بشیم، درسته که بریم تئاتر ببینیم؟
خوش برگشتی خانم سیدی عزیز
راستش باید بگم
من این چندماه جاهای به مراتب خطرناک تری از سالن نمایش بودم و هر روزی ارتباط مستقیمی داشتم با کرونا
برای همین رفتن به سالن تئاتر یجورایی برام یه بریک تایم هست که از اون دنیا جدا شم و برم جایی که حالم رو خوب میکنه و بهم آرامش میده

پس‌ جواب من اره است
با ولع، عطش و اشتیاق به تماشای همه ی آثار میرم :)
۰۲ تیر ۱۳۹۹
celine
سلام من هنوز نتونستم خودمو قانع کنم که تو این شرایط برم تیاتر، باتوجه به فضای کوچیک، تهویه هایی که همیشه باهاشون مشکل داشتیم و فاصله گذاری ای که نمیدونم چقدر در سالن ها عملا رعایت میشه. ترجیح ...
و البته اینکه من فکر میکنم هنرهای نمایشی باید دائم فروش بلیط هارو کنترل کنه. و مطمئنمون کنه که پشت و حامی تماشاچی و هنرمندان محترم هستش.
۰۳ تیر ۱۳۹۹
حدیث سیدی
و البته اینکه من فکر میکنم هنرهای نمایشی باید دائم فروش بلیط هارو کنترل کنه. و مطمئنمون کنه که پشت و حامی تماشاچی و هنرمندان محترم هستش.
امیدوارم که اینطور باشه
۱۱ تیر ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید