در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | mahaya درباره نمایش بین یه عالمه ماهی: شنای قورباغه: استیل خوب - پیشروی کم بین یه عالمه ماهی نوشته امیر دلفا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:57:33
شنای قورباغه: استیل خوب - پیشروی کم
بین یه عالمه ماهی نوشته امیر دلفانی اثری است که به پدیده جنگ و عواقب آن می پردازد. 5 جوان با تشکیل اتحادی برادرانه سرنوشتشان را به هم گره می‌زنند سرنوشتی که برای 4تای آنها مرگ زودهنگام و یکی دیگر اعتیاد رقم خورده است. کاربرد لباسهای یکدست سفیدِ تداعی‌گرِ کفن و یا روح به بازگویی این سرانجام کمک کرده است و در مقابل برای کاراکتری که هرچند به زمین افتاده همچون جنازه با ملحفه ای پیچیده شده زندگی بدتر از مرگِ اعتیاد را به تصویر می‌کشد.
نمایش به گونه ای شروع می شود که گویی بازیگران در اعماق آب شناورند تعلیقی زیبا و حسی که با طراحی نور ، افکتهای صدا ، موزیک و بازی خوب بدن ها خلق می شود. شناوری در آبی که با توجه به حضور شط و بازیهای کودکانه کنار آب و بازگشت دوباره در هنگامه جنگ به آن به عنوان مرز با دشمن، معنا پیدا می‌کند.
اجرا با تمپویی مناسب و منسجم پیش می رود تا جایی که تماشاگر را چسبیده به صحنه تا آخر حفظ می‌کند، هرچند بخشی ازین چسبیدگی می‌تواند حاصل تلاش تماشاگر بر تمرکز به درک داستان و گره گشایی باشد لیکن از جذابیتهای بصری صحنه و بازی های روان بازیگران نمی‌توان گذشت.
متن اما دچار تشتت در تک گویی های هذیانی پی در پی است که کمک زیادی به بیان قصه نمی کند؛ شخصیت پردازی ها به صورت همگن و یکنواخت صورت نگرفته و کاراکتر برخی تاحدی ناشناخته باقی می ماند و از سویی چرایی سرانجام های هریک از جوانها با توجه به روایتهای داستان، گنگ و تاحدی باورناپذیر ... دیدن ادامه ›› می‌نماید.
در ادامهء حرکات ریتمیک و دورانی و خوش استیل در اجرا ، چرخش چرخ و فلکی ، کودکانه وسرخوشانه با همراهی و هماهنگی موسیقیِ دلنشین، پایانی چشم نواز را رقم می‌زند.
دلفانی با تلفیق متریال نور ، دکور، لباس، موزیک، بدن و کلام ، تصویری دیدنی را به نمایش می گذارد و چنانچه متن و قصه نیز همپای اجرا پیش می رفت نمایشی بی نقص رقم می‌خورد.
لطف شماست و نقدتون به جا . امید که در تجربه های دیگر نقایص کمتر بشه
۰۶ مهر ۱۳۹۹
amir98
لطف شماست و نقدتون به جا . امید که در تجربه های دیگر نقایص کمتر بشه
به سهم خودم ممنونم از شما که با همه سختی ها و مشقات، پر انرژی حضور دارید و منتظر و چشم به راه کارهای جدید شما هستم.
۰۷ مهر ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید