در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | پوریا درباره نمایش هولودومور: سیستمی که بر اطلاعات سلسه مراتبی استوار است آفتِ توهمِ بی اطلاعی و عدم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:14:24
سیستمی که بر اطلاعات سلسه مراتبی استوار است آفتِ توهمِ بی اطلاعی و عدم اعتماد به یکدیگر را به جان مردم می اندازد و در بعضی مواقع نیز توهمِ آگاهی ... دیدن ادامه ›› . لذا مردم در زمینی مشترک با سیستم بازی می کنند . زمینی که سیستم سالهاست در آن بازی کرده و قدرتمند تر از حریف خود یعنی مردم در آن ظاهر می شود و در نهایت مردم فریب بازی در این زمین را می خورند و زمانی متوجه می شوند که هیچ بازگشتی در کار نیست و همه چیز تمام شده است . در این میان همه چیز رنگ می بازد و فقط توهم داشتن یا نداشتن اطلاعات مطرح است . این آفت میان مردم نفاق می اندازد و هرکس فکر میکند که اطلاعات بیشتر و درست تری در دست دارد و سعی بر مجاب کردن بقیه دارد . این سعی برای از بین بردن تفرقه در بستر و زمینی اشتباه به خودخوری می انجامد . در واقع آنها از زمانی که وارد زمین بازی اشتباه با سیستم می شوند مرده اند . ارزش ها از بین می روند و لئو توجهی به آداب خانوادگی دعا بر سر سفره نمی کند و درخواست فیلیپ را پس می زند . شکاف از همان خانه شروع می شود در حالی که همگی فکر می کنند قرار است شکافی ایجاد شود اما فعلا در خانه مصون اند . فردی هم که لال است کمترین اهمیت را دارد چون بدون تکلم چندان توانایی برهم زدن بازی را ندارد و آخرین نفریست که کشته می شود . کودکی که خارج از زمین بازیست افسر را متعجب می کند . افسر هیچ حرفی جلوی آن بچه برای گفتن ندارد چونکه بچه هنوز در زمین بازی دیگریست . زمینی که انسانیت در آن زنده است . بچه ای که با پدر بیرون رفته بود اما فارغ از تمامی تهدیدات تنهایی به خانه بازگشته و نظاره گر حریف است . مشابه دیدگاهی که داستایفسکی درباره انسانیت در قرن ۱۹ و پیش از شروع فجایع جنگ جهانی داشت و در اکثر داستان هایش فردی خارج از غائله ضدانسانی وارد ماجرا می شود و معادلات را برهم می زند . بچه هایی که بحث بر سر کیستیِ والدین شان شکاف بر تن جامعه می اندازد . در پایان نیز گفتنی است که این آفتِ توهمِ بی اطلاعی و عدم اعتماد به یکدیگر گریبانگیر همان سیستم نیز خواهد شد .

پوریا عزیز ، از نظر دهی شما ممنونم
۱۶ اسفند ۱۳۹۹
ممنونم از اینکه اینقدر ریزبینانه به اثر نگاه کردید
۱۶ اسفند ۱۳۹۹
خواهش میکنم ممنونم از شما عزیزان که جوانه های این نوشته را در ذهنم کاشتید . امیدوارم مثل سالهای پیش تیوال سرشار از نوشته های غنی تر از این بشود .
۱۷ اسفند ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید