در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حوریه کوچکیان درباره نمایش ص.عه: درود و خسته نباشید به آقای ابراهیمی و بقیه ی عوامل چون آخر اجرا درخوا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:55:59
درود و خسته نباشید به آقای ابراهیمی و بقیه ی عوامل
چون آخر اجرا درخواست کردین که هر نقدی داریم صادقانه براتون بنویسیم دارم این ها رو میگم. واقعیتش من واقعا انتظار چنین نمایشی رو نداشتم. من برا کار قبل (۱۲ انسان خشمگین) نتونستم به دلایلی کار رو ببینم و خیلی ناراحت بودم. اینبار برای ص‌.عه هرجور که بود تایمم رو خالی کردم که اجرا رو از دست ندم اما در پایان نمایش فقط حسی که داشتم این بود " حیف وقت ".
من علت حضور این همه بازیگر در صحنه، و این همه دیالوگ رو متوجه نشدم. قصد نشون دادن شلوغی ذهن یک سایکوپث بود؟!
صحنه های استنداپ کمدی حداقل برای من ذره ای هم جالب نبود‌. متاسفانه بازی هیچ یک از عزیزان رو دوست نداشتم. و در بخش هایی که پرفورمنس بود به نظرم اومد بازیگران به اندازه ای که باید باهم هماهنگ باشن، نیستن.
بعضی جاها هم حرکت بدن بازیگرها به نظرم غیر ضروری و بی مورد اومد و فقط به شلوغی صحنه دامن میزد.
برخی دیالوگ ها واقعا زیبا بود و مشخص بود نویسنده هم مطالعه ی بالایی داشته و هم ذهن خلاق ولی باز هم انقدر دیالوگ های غیرضروری زیاد بود که من واقعا خسته شدم.
مفهوم عمقی داستان جالب بود از نظرم ولی اگر کمی منسجم تر و منظم تر به اجرا در میومد با سلیقه ی من سازگار تر بود‌.

آرزوی موفقیت دارم برای تک تک عوامل‌.
خیلی ممنونم که نظرتون رو ثبت کردید، خوشحال کننده است که بدونیم علت عدم رضایت در افرادی که نتونستیم رضایتشون رو جلب کنیم چیست، از اینکه این اثر نتونست به شما حس ارزشمندی بابت زمانتون بده عمیقاً متاسفم .
درباره سوالی که پرسیدید به احترام پرسش اتون عرض میکنم؛ اساسأ این اثر نمایانگر ذهن یک کرکتر هست و درون ذهن این کرکتر اتفاق می‌افته، بنابر این اگر محیط پر از کلام، خشونت، حجمه، تناقض، بی نظمی و ... نباشه چگونه این فرد این جرائم رو انجام میده ؟ که پاسخ در نگاه ما این بود که انجام نمیده و ما تصمیم بر این داشتیم که ذهن رو استعاری و نمادگرایانه بررسی نکنیم که خروجی لطیف و چشم نواز تری می داد، هدف و تمایل ما بر این بود که دقیقاً و مشخصا درک خودمون رو از جزئیات ذهنی که جنایت می‌کند نمایان کنیم .
۰۶ بهمن ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید