در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نسترن فرهمند درباره نمایش پزشک نازنین: خسته نباشید میگم به عوامل این نمایش عالی. اما متاسفانه من نتونستم از ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:27:25
خسته نباشید میگم به عوامل این نمایش عالی. اما متاسفانه من نتونستم از کار به این خوبی، لذتی رو که میشد، ببرم. دلایلش رو توضیح میدم.
۱. من به سختی تونستم یک بلیط برای صندلی یک ردیف نه تهیه کنم. وقتی نشستم دیدم با این که گوشه هست و دور، دید کامل به صحنه نمایش دارم و مشکلی نیست. اما متاسفانه با شروع نمایش یک پرده کنار صحنه کشیدند که باعث شد ما که اون قسمت از سالن نشستیم یک چهارم صحنه رو نبینیم. واقعا برام عجیب بود که عوامل نمایش و طراح صحنه براشون افرادی که اون گوشه از سالن نشستند مهم نبودند و اهمیتی نمیدادند که اون افراد با وجود اون پرده دید کامل به صحنه ندارند.
۲. روبروی ما دقیقا پشت پرده نمایش بود! اینقدر هم پشت پرده رفت و آمد عوامل بود که واقعا سخت بود روی نمایش به این خوبی تمرکز کردن.
۳. دقیقا کنار من یک اسپلیت بزرگ ایستاده بود که زمانهایی که شروع میکرد به کار، شنیدن صدای بازیگران واقعا سخت بود...
واقعا در طول نمایش ناراحت بودم که چرا عوامل به این فکر نکردند که لذت بردن از نمایش حق تمام تماشاگرانی هست که توی سالن حضور دارند! حتی افرادی که از گوشه سالن و پشت پرده مجبورن نمایش رو ببیند.
اشکان خطیبی (ashkan)
سلام و ارادت.
کاش درباره ی اجرا هم می‌گفتید. مطلبی که فرمودید مربوط به نقص ورود به صحنه ی سالنه که حقیر با ترفند برداشتن یک لت چوبی ۹۰ درجه و تبدیل آن به یک شال پارچه ای با زاویه‌ای ۴۵ درجه سعی در کم کردن مشکل داشتم.
صندلی های گوشه ی چپ ردیف ۱-۲-۳-۴-۵ در اجرای چخوف خوانی غیر قابل خریده به دلیل اینکه بخشی از بازی های طراحی شده ی آن کار مخدوش می‌شد اما در خصوص پزشک نازنین، ۹۹ درصد میزانسن ها در یک سوم جلویی صحنه اتفاق می‌افتد که هیچ تداخلی با شال مربوطه ندارد.
پیدا کردن سالنی که بی نقص باشه در ایران غیر از یک مورد، نشدنیه اما سپندی ها هر چه در توان داشتند انجام دادند تا امکان اجرا میسر بشه. هر روز هم بهتر می‌شن.
در خصوص نارضایتی شما هم لطف کنید تلفن تماس یا ایمیلی بدید تا در شبی دیگر میزبان تون باشیم.
۱۹ اسفند ۱۴۰۰
خیلی ممنون که نظرم رو خوندید و پاسخ دادید.
در مورد عالی بودن کار و بازی بی نقص بازیگران خیلی از دوستان صحبت کرده بودند. اما لازم دونستم در مورد این مشکل هم من صحبت کنم چون افرادی که کنار و پشت سر من هم نشسته بودند از این مورد ناراضی بودند.
بعد از اجرا که با این دوستان صحبت کردم این افراد هم با من هم نظر بودند. چون به عنوان مثال در اپیزد پدر و پسر، پسر در چند صحنه اصلا دیده نمیشد.
حتما در سالن بعدی برای دیدار دوباره این نمایش میام.
۱۹ اسفند ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید