در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ماکان بابکی درباره نمایش هیولای چوبی: هیولایی چوبی به تعبیر انسان هایی که هیچ تصویری از آن نداشته و زمانی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:37:40
هیولایی چوبی
به تعبیر انسان هایی که هیچ تصویری از آن نداشته و زمانی که به جغرافیایی آن ها ورود کرده است با این نام صدایش میزنند،وسیله ایی که با تهاجم و به قصد تسلط بر یک جهان ناشناخته پا بر سرزمین این قوم میگذارد.
نمایش باز هم همه ی تکلیف خود را به خوبی ادا میکند و تمام ارکان بازپس گیری از مخاطب را به جا می آورد،به این معنی از ثانیه ی اول نمایش آگاهی و داستان سرایی،پرداخت موضوعی ایجاد دغدغه را فراهم آورده و بعد شروع به ایجاد موقعیت های درست و تامل برانگیز میکند،جهان کریستف های بسیاری دارد اما این اسامی نیستن که کارکتر و نقش را معنی میکنند به طور مثال همین کریستف میتواند کلمپ باشد مغرور،متجاوز،سلطه گرا و ... اما همین کریستف میتواند رضایی شود هنرمند لطیف پس اکتسابی خواهد بسته به شرایط محیطی و جبر زمانه
امروز این گره ی خاکی سراریزی از رهبران و مدعیانی ست که هیچ جایی دفاعی ندارند و نخواهند داشت از نقطه نقطه ی تاریخ تا همین امروز... سرمایه داری و سرمایه گذاری انسانی...
نمایش هیولای چوبی بسیار قوی و دوست داشتنی و قابل احترام است به چند دلیل که صحبت شد، (صحبت زیاد باعث اسپویل ... دیدن ادامه ›› خواهد شد)
حامد شایسته به درستی و دقیق کارش را بلد است و مهم تر از آن میداند چه میخواهد و به کجا قرار است برود. این متمایز ترین اتفاق این نمایش و کلا کارهای حامد شایسته است.
بازیگران دقیق و مهندسی شده در جریان متن و هدف نمایش قرار دارند با انرژی بسیار اندازه و دقیق و در خدمت کار
جمشید بهادری علی حیدری نسترن نعمتی همه تان عالی هستین و قابل احترام ...
تمام قد باید ایستاد و بی وقفه شما را تشویق کرد،
خسته نباشید و بسیار ممنون شما هستم که برای شعور تماشاکن احترام میذارین..
ارادتمند بابکی