در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Anna درباره نمایش بی چرا زندگان: نمایش برای من متوسط رو به پایین بود. روایت‌ها سطحی بودند. به جز روای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:30:41
نمایش برای من متوسط رو به پایین بود.
روایت‌ها سطحی بودند. به جز روایت صفورا، هیچکدوم برام تاثیرگذار نبود. بازی‌ها خوب، به‌خصوص خانم میر‌امینی درخشان بودند. طراحی صحنه و نور خیلی مبتدی و متن کشش لازم رو نداشت.
جداً؟! من عاشق و دلباخته‌ی این نمایش شدم آنا جان.
۱۳ خرداد ۱۴۰۱
ابرشیر
سلام و ارادت به تانیای گرامی تاثیر و حس بعد از دیدن نمایش هایی مثل خواب زمستانی و قندخون برای من هم فراموش نشده.... بازی های قوی حس متنی خوب و پرداخت عمیقتر و نگاه انتقادی درست.. در بی ...
سلام مجدد ابرشیر جان.
اصلاً هم طولانی نبود. من ممنونم از وقتی که گذاشتید.
متأسفانه من اون نمایش‌ها رو ندیدم.
در مورد این اجرا، دقیقاً همون‌طور که اشاره کردید، افراد دیگه، دلیل مشکلات خودشون رو چاپ اخبار مربوط به خودشون در روزنامه می‌دونستن؛ اما این حسی بود که شخص خبرنگار در افکار خود برای اونا در نظر گرفته بود نه در واقعیت. از نظر من این فقط خلاقیتی بود درجهت ارائه‌ی موضوع به شکلی جدید (برای من جدید البته) و البته کنایه‌ای کلی به قدرت و اثرگذاری کلمات.
درهرحال شما خیلی بیشتر از من نمایش دیدید و مطمئناً دیدگاه جامع‌تری در مقایسه‌ی این اجرا و اجراهای قبلی دارید. استفاده می‌کنم از نظراتتون.
ارادت فراوان.
۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تانیا
سلام مجدد ابرشیر جان. اصلاً هم طولانی نبود. من ممنونم از وقتی که گذاشتید. متأسفانه من اون نمایش‌ها رو ندیدم. در مورد این اجرا، دقیقاً همون‌طور که اشاره کردید، افراد دیگه، دلیل مشکلات خودشون ...
شما لطف دارید .. از نظرات شما استفاده می کنم. ارادتمندم
۱۴ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید