در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سورنا نیک درباره نمایش آلندۀ نازنین: تیوال را باز میکنیم منتظر فروش بلیط آلنده نازنین مینشینیم و راس ساعت د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:34:25
تیوال را باز میکنیم منتظر فروش بلیط آلنده نازنین مینشینیم و راس ساعت دوازده نه یک دقیقه بعد تر راس ساعت وارد میشویم. نیمی از سالن مشکی است نیم دیگر نارنجی و ته اش مانده برای ما. لعنتی ها تماشاگر چرخه اصلی تئاتر است، تماشگر‌ نباشد تیوال و سالن و عواملش و گروه اجرا و خلاصه تئاتر نیست. چه وضعی است که میگویند آن نیم خوب سالن، آن نیم اول تا کمرِ سالن را میهمان و عوامل و سالن دار و که و که و که برداشته اند؟ تکلیف چیست؟ تیوال که خیلی وقت است پاسخ هر انتقاد یا سوالی را با در دست بررسی است میدهد، سالن دار که جواب خدا را هم نمیدهد عوامل هم که میگیوند ما بی تقصیر هستیم. پس تقصیر کیست؟نکند همه اش کار عوامل کله سیاه غربی ست؟
به گمونم کار، کار انگلیسی هاست ! :)
۲۱ تیر ۱۴۰۱
Fahime Naseri
این اتفاق توى این نمایش احتمالا به خاطر دود و سیگار هست.
من این نمایش رو یک بار دیدم کل سالن تا ته آدم نشسته بود بخاطر این نیست. بزرگواران مهمان و عکاس و ... دعوت میکنند مابقی هم سالن یا باجه ایی میفروشد یا میدهد مهمان و دوستان و ...
نصف سالن اگر‌خالی بود بخاطر دود و سیگار و پیپ بود
۲۱ تیر ۱۴۰۱
محمد شمالی
به گمونم کار، کار انگلیسی هاست ! :)
اصلا بعید نیست 😀
۲۱ تیر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید