در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آرزو درباره کنسرت-نمایش سی‌صد: من این نمایش را یکشنبه ١٩ تیر تماشا کردم. در مورد صندلى: صندلى من د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:02:48
آرزو (arezou90)
درباره کنسرت-نمایش سی‌صد i
من این نمایش را یکشنبه ١٩ تیر تماشا کردم.
در مورد صندلى:
صندلى من در جایگاه مهرستان ردیف دوم بود. جایگاه مهرستان و تیسفون شیب دار هستند و مشکلى بابت دید روى صحنه نداشتم. کمى دور هستن اما نسبت به جایگاه توس که نزدیکتر و گرانتر هست بهتر بود چون توس کاملا سطح مسطحى داره و فقط سر جلویى هارو میبینید در عین حال که بلیت گرانتری خریدید و این اصلا انصاف نیست. تنها مشکل من این بود که مردم دائما وسط تئاتر از جلوم رد میشدن و صداى پاشون اعصاب خردکن بود. جایگاه تیسفون این مشکل را کمتر داشت پس اگر بخوام به دوستانم توصیه کنم خواهم گفت جایگاه تیسفون، ردیف هاى ١-٢ و صندلى هاى ١ تا ١٠ را انتخاب کنند.
در مورد نحوه برگزارى:
تئاتر با ٤٥ دقیقه تاخیر شروع شد و تا ساعت ١٠ هنوز جمعیت زیادى در حال داخل شدن بودند. روى بلیت تاکید شده ورود کودکان ممنوع هست اما اصلا کنترلى نمیشد و حتى چندین کودک زیر ١ سال دیدم که قطعا سر و صداشون باعث آزار بغل دستى ها میشد. کاش مسئولین جدى تر در این موارد سختگیرى کنند.
در مورد بازیگران و اجرا:
کار بازیگران به نظرم بسیار خوب بود به خصوص خانم دلنیا. موسیقى، صحنه، حرکات نمایشى، همه را خیلى دوست داشتم. اجراى ... دیدن ادامه ›› آقاى رضا بهرام و آقایان پور ناظرى واقعا عالى بود و لذت بردم.
در مورد داستان:
داستان قشنگ و جذابى بود براى من. اگر بپذیریم که این یک برداشت آزاد از یک واقعه تاریخى بود و نه یک مستند تاریخى دیگر توقع نداریم مو به مو شبیه واقعیت باشه و بیشتر لذت خواهیم برد.
در کل:
کنسرت-نمایش قشنگ و جذابى بود و خیلى برایش زحمت کشیده شده و کار بسیار متفاوتى بود. کاش جایگاه ها بهتر طراحى شده بودند تا همه راحت صحنه را ببینند، کاش افراد با تاخیر راه داده نمیشدند، کاش از ورود کودکان جلوگیرى میشد، و کاش قیمت بلیت کمى ارزان‌تر بود تا افراد بیشتری میتوانستند ازش لذت ببرند.
امیدوارم نظرم مفید بوده باشه.
این را یادم رفت بنویسم که افرادی که با تاخیر وارد می‌شدند، به خاطر تاریکی جلوی پایشان را نمی‌دیدند و ۴ نفر را دیدم که زمین خوردند و احتمالا مچشان آسیب دید. مسئولین کاش یه فکری برای این اتفاق‌های ناراحت کننده می‌کردند. بالاخره “مسئول” هستن دیگه.
۲۳ تیر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید