در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ریحان درباره نمایش ملاقات مرد دوزخی: نمایش تاریخی خوبی بود. مختارنامه زنده! بازی آقای نیازی خیلی خوب بود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:56:36
نمایش تاریخی خوبی بود. مختارنامه زنده!
بازی آقای نیازی خیلی خوب بود و همچنین آقای ساری هم خیلی خوب بازی کردن. البته شب اول بود و هنوز خیلی هماهنگ نبودن مخصوصا گروه ارکستر که فکر میکردم خیلی بهتر باید باشه و متاسفانه خواننده!!!
فقط یک چیزی که خیلی باعث تعجبم بود سالن خالی!!!!!!! حدود ۱۰ نفر نوازنده و ۶ تا بازیگر هر کدوم دونفر هم آورده بودن کلی میشه! ولی سالن خالی با اینکه کار خوبی بود…!
امیدوارم بقیه هم بیان و حمایتشون کنن چون خیلی بهتر از دوتا تئاتری بود که تو این دو شب گذشته دیدم!
متاسفانه برای سربازخونه هم این اتفاق خالی بودم سالن وجود داشت، فرهنگسرای نیاوران برای اکثر اهل تئاتر دوره و خب اکثرا ترجیح میدن به خاطر مرکزیت و وسائل حمل و نقل عمومی به سالنهای وسط شهر مراجعه کنند با این هزینه های اسنپ و ...اما من اگر بشه مانند سربازخونه از این اثر هم حمایت می کنم و جمعه میرم به تماشایش👌🏻✨البته مشکل جای پارک هم تقریلا در روزهای هفته وجود داره به خاطر خود پارک نیاوران و فرهنگسرا و زمینهای ورزشی اطرافش.
۱۳ شهریور ۱۴۰۱
ممنون، نظر لطف شماست
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید