در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | mahdi esmaili درباره نمایش بازی بزرگ: اینبار با احترام به نمایش که کار خوبی بود میخوام صحبت دیگه ای با تهیه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:36:25
اینبار با احترام به نمایش که کار خوبی بود میخوام صحبت دیگه ای با تهیه کننده و سایت تیوال داشته باشم
ترخدا تهیه کننده محترم و رروابط عمومی عزیز از روش کامنت جعلی انقدر استفاده نکنید برای تبلیغ نمایشتون . شرافتی در این کار نیست و تئاتر یعنی شرافت حال خودانید.
سایت محترم تیوال لطفا برای جلوگیری از سواستفاده های اینگونه هرکس اکانت جدید ساخت تا دو هفته از گذاشتن کامنت و نقد محروم باشه تا نظرات واقعی کم کم به حالت قبل برگرده الان شما ببینید اکثر نظرات زیر این نمایش جعلی هستند راهکاری ساده و بدون دردسر برای سایت و مفید برای ما با تشکر
من پیشتر پیشنهاد یک هفته عدم ارسال پست و کامنت رو داده بودم اما کو‌گوش شنوا از طرف بنگاه تیوال؟!!
۱۲ شهریور ۱۴۰۱
علیرضای تیوال
دوست عزیز دغدغه شما کاملا به جا هست اما ارائه نظرات مختلف و امتیاز ثبت شده (نمره از ۵) برای هر نمایش را باید از هم تفکیک کرد. آنچه گمراه کننده است، نظرات فیک نیست. بلکه امتیاز فیک داده شده به ...
سلام بله امتیازها واقعا اذیت میکنه . اان نمرات تمام نمایشها زیر 4 نیست تقریبا و این عجیبه.پیشنهاد جالب و خوبی دادید بله اینم راهکارییست که با بلیط فقط بشه نظر داد و پیشنهاد خوبیه
۱۴ شهریور ۱۴۰۱
برای فهم بهتر مطلب اجازه بدید تا کمی از ریاضیات کمک بگیریم. (اعداد و ارقام به کار رفته در این گزارش به صورت تقریبی و تا زمان نگارش این گزارش می باشد)
اگر نمایش محبوب شکوفه های گیلاس که اخیرا اجرای آن در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان رفت به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شود، مطابق اطلاعات مندرج در تیوال حدود ۳۳۰ رای (امتیاز) در مدت حدودا ۳۰ شب اجرای این نمایش ثبت شده است. با مراجعه به جراید، تعداد کل تماشاچیان این نمایش حدود ۹۵۰۰ نفر ذکر شده است. این یعنی تماشاچیان نمایش، با ضریب یک به ۳۰، اقدام به امتیاز دهی کرده اند. حالا اگر با ارفاق، این ضریب را با فرض اینکه تماشاچیان سایر سالن های مجموعه تئاتر شهر، در مقایسه با سالن اصلی، اصطلاحا تئاتری تر هستند، یک به ۲۰ درنظر بگیریم، می توان با محاسبات ساده فهمید که به عنوان مثال نمایشی که تعداد صندلیهای سالنش حدود ۳۰ نفر است و حداکثر تاکنون ۲۵ اجرا رفته است، حداکثر می تواند ۴۰ رای ثبت شده داشته باشد. (تعداد صندلی ضربدر تعداد روزهای اجرا، تقسیم بر ۲۰). حال اگر مثلا ۱۱۵ رای ثبت شده داشته باشد می توان حدس زد تعداد دوستان شفیق را!
۱۴ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید