در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهسا شادکام درباره نمایش ژنرال مجهول: ژنرال مجهول نمایشی که دمادم شما را از قصه ای درام نجات می دهد و به قصه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:04:38
ژنرال مجهول نمایشی که دمادم شما را از قصه ای درام نجات می دهد و به قصه ای دیگر پرتاب می کند شاید شلیکهایی جهت بیداری تماشاچی !!!
همچنان که امواج متلاطم و طوفانی کارگردان شما را سرگرم درام داستانی می کند هر لحظه ممکن است از موجی به موج دیگر و از فضایی به فضای دیگر پرتاب شوید اما در تمام مسیر هیچ آشفتگی ای نمی‌بینید و‌انگار در منظم ترین حالت ممکن امواج متلاطم ذهن نویسنده اجازه ی دلبستگی را از شما می گیرد . این یک‌قصه خطی نیست شما در آن واحد چونان قایقی در وسط ناکجا آباد و میان بیهودگی زندگی به چنان سرگشتگی ای می رسید که فقط و فقط نویسنده ی کار میتواند با تفنگ های ساچمه ای و اسباب بازی ، ذهن مشوش شما را به بازی بگیرد و هرکجا که دلش خواست آس جدیدی رو کند ، همینقدر مضحک مانند زندگی روزمره ی ما و خاصه همینقدر تامل برانگیز !!!!
زندگی به ناشناخته ترین حالت ممکن جلوی چشم شما به نمایش در می آید و آنچنان در زمانها ، مکانها ، شخصیت های موازی ، هم شکل ، دگرگون شده ، شبح وار ، و قرو‌قاطی و عجیب گرایانه همه ی معادلات را به هم می زند تا به صورت فاکتوریل وار وضعیت های بسیاری را رقم بزند که در ذهن تماشاچی بعد از دیدن نمایش هم ادامه پیدا کند .
دست مریزاد جناب دریابیگی ..... دراماتورژی تان مستدام
سپاس از مهر و نگاه زیبایتان 🙏🎭
۱۶ مرداد ۱۴۰۲
انقدر خوب نوشتید باعث شد حس ناراحتیم از اینکه در موردش ننوشتم کاملا از بین بره از نوع خوبش نظرم به نظرتون نزدیکه
۱۱ شهریور ۱۴۰۲
تیتا
انقدر خوب نوشتید باعث شد حس ناراحتیم از اینکه در موردش ننوشتم کاملا از بین بره از نوع خوبش نظرم به نظرتون نزدیکه
,🙏😘
۰۸ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید