در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | stanco درباره نمایش انسان/اسب، پنجاه/پنجاه: هر چیزی که بخوام درباره این نمایش بگم قبلتر هم گفته شده. چند دقیقست که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:12:06
هر چیزی که بخوام درباره این نمایش بگم قبلتر هم گفته شده. چند دقیقست که دارم مینویسم و باز پاک میکنم. فکر میکنم که هر چقدر نمایشی رو بیشتر دوست داشته باشم، کمتر میتونم درموردش حرف بزنم. بیشتر دلم میخواد درموردش فکر بکنم.
انسان/اسب،پنجاه/پنجاه در سه دنیای نمایش اجباری در اردوگاه، فضای خود اردوگاه و زمان حاضر دو بازمانده یک تصویر یکسان کلی رو از چندین زاویه نشون میده. در هر سه لایه‌ی نمایش، مشکل خیلی گسترده‌تر از اینه که بشه همه تقصیرها رو گردن فقط یک نفر با برچسب «زورگوی اصلی» انداخت. بقول کارگردان اردوگاه، بالاخره اون هم انسانه. رعیت‌ها چرا اندازه رعیتیشون فکر میکنند. بازمانده‌ها چرا هنوز هم این خلا رو در درون حس میکنند. شاید واقعا همینه که هست.
فرم و بقیه اجزای نمایش چه در طراحی، چه در اجرا و چه در ارائه‌ی محتوا موفق و چشم‌نواز بودن.
کاش میتونستم باز بخندم، ولی هر روز بهم بیشتر ثابت میشه که «امید، بزرگترین جنون انسان است»
تشکر میکنم از همه کسانی که برای این نمایش زحمت کشیدن
شاد و آزاد باشید
چقدر خوب تحلیل کردی.
متفاوت از نظراتی بود ک قبلن خوندم
۲۴ مهر ۱۴۰۲
خوشحالم که شاهکار امسال را از دست ندادین
۲۴ مهر ۱۴۰۲
بسیار نظر کامل و جامعی بود و به عنوان کسی که نمایش های دیگری هم در طی یک سال اخیر دیدم ، می‌تونم بگم بهترین نمایشی بود که دیدم و نکات مثبت بسیار زیادی از جمله هماهنگی گروه اجرایی، به موقع بودن جلوه های صدا و تصویر، تناسب دیالوگ ها و از همه مهم‌تر انرژی بی نهایتی که تک تک بازیگران برای اجرا می‌گذاشتند، به چشم میومد.
۲۵ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید