در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | امیرحسین درباره نمایش تناقضات: اوایل توقع تماشای نمایش های خوب داشتم از جامعه‌ی تئاتری، جلو تر که رفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:23:03
اوایل توقع تماشای نمایش های خوب داشتم از جامعه‌ی تئاتری، جلو تر که رفتم متوجه شدم مثل خیلی چیز های دیگه‌ی این مملکت این توقع خیلی بی جاست و توقع کیفیت و تماشای یه کار خوب از کارگردان و گروه نمایشی رو باید به صفر برسونم. پس در مورد خود نمایش نظری نمی دم که چقدر بی نزیر و شاحکار بود.
حالا تو سالن شهرزاد هم وقتی میری تئاتر ببینی نباید توقع راس ساعت شروع شدن داشته باشی، اینم درمورد تاخیر نیم ساعت امشب. ولی دیگه از من نخواین که توقع احترام متقابل موقع اعتراض به دیر شروع شدن رو هم نداشته باشم!!!
دارم اعتراض می کنم که چرا نمایشی که ذکر شده ساعت هفت باید شروع شه، با نیم ساعت تاخیر داره آغاز میشه. با چه پاسخی مواجه شدم ؟! نمی خوای پولتو پس میدم. میگم جواب حمایت از تئاتر اینه؟ با وقاحت تمام میگه ما نیازی به حمایت تو نداریم، بلیط رو بده پولتو الآن پس میدم. رفت تراول هاش رو خرد کنه که پول منو پس بده و بعد چند دقیقه میگه این پولت اینم بلیط، این تاخیر جزئی از کانسپت کار هست :| ، برو کارو ببین و پولت هم داشته باش که از دلت در بیاددد این تاخیر. بلیط رو گرفتم، گفتم پولتو بذار جیبت و رفتم کارو دیدم و به یه نتیجه‌ی مهم رسیدم:
<< دوستای خوب و عزیزم، اگه تئاتر شهرزاد اجرا رفتین منو ببخشید که دیگه برای تشویق و حمایتتون نمی تونم بیام. اساتید بزرگ، اگه تئاتر شهرزاد اجرا رفتین واقعا ناراحت کننده است که نمی‌تونم اجرا تون رو ببینم. مقصر خودم هستم که دیگه تکرار نمیشه. >>
و تو پرانتز بگم نمی دونم چرا لحظه هایی فیلم کوه مقدس خودروفسکی میومد تو ذهنم حین اجرا :\\
و تا یادم نرفته باید بگم چه پوستر جالبی. امیدوارم تو جذب مخاطب کمک کنه :\\\\\\\\
سپاس از لطف شما ، از شما بخاطر برخورد تا مناسب عذر خواهی میکنیم امیدوارم از اجرا لذت برده باشید ، ممنون از این گروه تناقضات را لایق دونستید 🙏امیدوارم دلخوری نداشته باشید🙏
۲۹ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید