در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میلاد فراهانی درباره نمایش یونسکو شدن: من دیشب به تماشای این نمایش نشستم ، اولین اتفاق خوب برام دیدار با دکتر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:43:42
من دیشب به تماشای این نمایش نشستم ، اولین اتفاق خوب برام دیدار با دکتر فراهانی عزیز بود که باعث شد شب خاطره انگیزی برام باشه .
تعریف عمارت ارغوان رو زیاد شنیده بودم ، با توجه به سرد بودن هوا نداشتن سالن انتظار آزاردهنده است . اصرار به چاپ کاغذی بلیط هم برام خیلی عجیبه ! اگر دلیل اش رو بفهمم خوب میشه !
دیشب تصمیم داشتم با انرژی مثبت و حال خوب این نمایش رو ببینم ، ولی مگه بعضی دوستان اجازه میدن؟گوشی چک کردن دیگه عادی شده برام ، ولی داداش گوشیت که خاموش نبود هیچ ، سایلنت که نبود هیچ ، زنگ که خورد هیچ ، جواب هم میدی؟در این مملکت آدم عجیب و غریب و بی فرهنگ زیاد دیدم اما چرا در این فضا به مراتب همه چیز بدتره؟
هوووف یک نفس عمیقققق . . .
در مورد نمایش اولین نکته مثبت که خیلی دوست می داشتم استفاده از هنرمندان جوان بود ، انگیزه و تلاش برای یک اجرای خوب رو در چشمان تمامی دوستان میدیدم .
موضوع نمایشنامه رو بسیار بسیار دوست داشتم و چون خودم عاشق نوشتن هستم ، داستان از نگاه یک نمایشنامه نویس و پرداختن به هرآنچه در ذهن اش می گذشت برام جذاب بود .
نور پردازی و طراحی صحنه قابل قبول بود اما میتونست بهتر اجرا بشه ، در جایی که من نشسته بودم پرده نیمه باز می ماند و دیدن پشت صحنه ... دیدن ادامه ›› برام جالب نبود.
ریتم نمایش خوب بود اما اواسط کار زمان به کندی گذشت و یک جورایی خسته کننده شده بود ، به نظرم میشه تایم نمایش رو کوتاه تر کرد و در قسمتی که اشاره به آب و آتش و... شد میتونست پایان نمایش باشه و یک پایانبندی خفن تری داشته باشه .
بازی دو کاراکتر اصلی نمایش (آقای منصوری و خانوم نورداد) خوب بود و به خوبی اجرا شد .
خسته نباشد میگم به تیم خوب و جوان نمایش یونسکو شدن
عزیز دل . باعث افتخار بنده بود دیدار با شما . با نقد شما هم کاملا موافقم.
۰۹ بهمن ۱۴۰۲
بسیار سپاسگزارم از شما. خوشحالم که به تماشای کار تیم جوان ما نشستید. ممنونم از حمایتتون
۰۹ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید