در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سحر بهروزیان درباره نمایش پس از: بازی در نمایش «پس از» کار واقعاً سختی است 🔺مهران مرادی بازیگر نمایش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:58:13
سحر بهروزیان (saharb)
درباره نمایش پس از i
بازی در نمایش «پس از» کار واقعاً سختی است

🔺مهران مرادی بازیگر نمایش «پس از» در گفتگو با #روزنامه_صبا : آقای کوهی متن را آماده کرده بود و با من تماس گرفت سپس ما تمرینات را آغاز کردیم و در طول تمرینات و در این روند رسیدن به صحنه‌ها، میزانسن‌ها و اتفاقات دیگر به شکل گروهی انجام شد اما خود آقای کوهی با مدیریت بسیار خوبی کار را جلو می‌بردند چرا که از چندین ماه قبل شروع به تهیه گزارش و تحقیقات میدانی کرده بودند و به اثر بسیار واقف بودند.

🔺بازی در این نقش و این نمایش کار واقعاً سختی است. من یک پروسه‌ای را قبل از شروع اجرا و یک پروسه را پس از اجرا با این نقش طی می‌کنم و فشار زیادی روی این کاراکتر و خود من وجود دارد اما اتفاقی که می‌افتد این است وقتی کار شروع می‌شود و رو به جلو می‌رود آنقدر انرژی زیادی در من به وجود می‌آید که من حاضرم باز ۱۰۰ دقیقه دیگر روی صحنه باشم و این اتفاق عجیبی است و فکر می‌کنم این برمی‌گردد به تمام تمریناتی که من خیلی سال‌های پیش به تنهایی و در روزمره خودم وقت می‌گذاشتم و این تمرینات بدنی را ساعت‌های طولانی انجام ... دیدن ادامه ›› می‌دادم.

🔺همیشه می‌گفتم بالاخره یک روزی این تمرین‌ها جواب می‌دهد و خدا را شکر امروز که یک نقش بسیار سخت را بازی می‌کنم می‌بینم که اگر آن تمرین‌ها نبود قطعاً امروز من از عهده نقش بر نمی‌آمدم. البته خودم نمی‌توانم این قضاوت را بکنم که از عهده این کار برآمده‌ام یا نه ولی در دل راضی هستم و امیدوارم که توانسته باشم با بازی‌ام به اثر کمک کنم.

🔺چیزی که برای من در انتخاب همه آثاری که بازی می‌کنم چه فیلم‌ها و چه تئاترها خیلی سخت است این است که آیا وجه مشترکی با این شخصیت دارم یا نه و اگر داشته باشم قطعاً نقش را می‌پذیرم و آرام آرام آن وجه مشترک را پرورش می‌دهم و بیرون می‌کشم. اینکه کجای زندگی‌ام کاری شبیه آن کاراکتر انجام داده‌ام را به خاطرم می‌آورم و بدین شکل رفته رفته نمی‌خواهم بگویم که کاراکتری را می‌سازم اما آنچه که در درونم است و آن وجه مشابه خودم و کاراکتر را پرورش می‌دهم تا به آن اتفاق اصلی برسم.
لینک خبر: https://rooznamehsaba.ir/downloads/1631/
لطفا بفرمایید فروش بلیت برای آخر هفته، چه زمانی هست؟
۰۲ اردیبهشت
مهران مرادی
ممنونم خانم بهروزیان 🙏🌱
تحسین برانگیزید💫🤍
۰۲ اردیبهشت
سحر بهروزیان
تحسین برانگیزید💫🤍
حقیقتا
۰۳ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید