در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | منا رجبیه فرد: مرده ها تنها یک مطلب را به ما می گویند: " باز هم زندگی کنید. همواره، ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:53:39
مرده ها تنها یک مطلب را به ما می گویند: " باز هم زندگی کنید. همواره، بیش از پیش زندگی کنید و به خصوص خودتان را آزار ندهید و همیشه بخندید. " (فراتر از بودن؛ ص 37)


این جمله قسمت کوچکی از کتاب "فراتر از بودن" نوشته کریستین بوبن را در بر می گیرد. وی این کتاب را در ادای احترام به یکی از دوستان مونث خود که بر اثر پارگی آنورسیم در سن ۴۴ سالگی درگذشت نوشت. شیوایی و روایی لحن این نویسنده فرانسوی مرا بر آن داشت تا این بخش کوچک را برای معرفی او انتخاب کنم. کریستین بوبن متولد 1951 میلادی است. وی در رشته فلسفه تحصیل کرده و تا کنون بیش از سی اثر به رشته تحریر درآورده است. بوبن در اصل، ساده ترین تجربیات زندگی را با لحن موجز خود تبدیل به اثری شاعرانه نموده است.
"نوشته های او سرشار از اندیشه اند. اندیشه ای که از زندگی عاشقانه اش و از عشقش به زندگی سرچشمه می گیرد." حتما سری به نوشته ها و کتاب های این نویسنده بزرگ بزنید.
پیشنهادتون عالیه، عشق به زندگی و نگاه مثبت و عاشقانه این نویسنده واقعا ستودنیه...
۲۲ دی ۱۳۹۱
مرسی مونای عزیز از اینکه این نویسنده ی خوش ذوق رو معرفی کردی! من خیلی از نوشته هاش الهام گرفتم و در توصیف عشق بوبن می درخشه!

کتاب فراتر از بودن، ذهن، دل و روح انسان رو درگیر خودش می کنه:


"نمی توانستم به راحتی از تو بگذرم...

حتی در زمانی که می دیدمت، برایت دلتنگ می شدم.خانه ی ذهن من، خانه ی دل من، قفل شده ... دیدن ادامه ›› بود و تو همه ی قفل ها را شکستی و هوا به درون پاشید.هوای سرد و نیز هوای گرم و آتشین و تمام روشنی ها...

و این گوهری ست که تو برای من به یادگار گذاشتی...

گوهری که همیشه جاودان است..."
۲۲ دی ۱۳۹۱
مرسی از شما دوستان خوبم :)
۲۳ دی ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید