در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد.
تیوال | امیر عربی درباره نمایش پسران آفتاب: دوستان هم تیوالی گرامی اتفاقی برای من پیش اومد خواستم باهمه درمیان بگذ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:53:30
دوستان هم تیوالی گرامی اتفاقی برای من پیش اومد خواستم باهمه درمیان بگذارم:
دیروز بعد از چند روز که سری به اینجا زدم و به قسمت آگاهی هام سر زدم دیدم ٢عدد از تعداد دوست دارم ها وخواندنهای نوشته من درمورد پسران آفتاب کم شده تعجب کردم..چون مدت زمانی از این نقدگذشته بودونقدهای که دربالای صفحه مربوطه نباشن دیگه زیاد مورد توجه قرارنمی گیرن..وهمچنین مشخص بود که چه کسانی به اصطلاح خواندن ودوست دارم رو زدودن..اماگفتم لابد اشتباهی شده وگذشتم..تاامشب که برگشتم ودیدم برای برترین نقد پسران آفتاب و ٢نمایش دیگه مسابقه ای گذاشتن چندروزه وتعداد دوست دارمها وخواندنها تعیین کننده است.حالا:
بسیار اول باعث انبساط خاطر ماشدید دوستان
بعد یه خورده تاسف خوردم به حالتون
الانم میگم شما مختار یددر زدن یا زدودن..اما لطف کنین دیگه در مورد نوشته های من نظر یا زدن یا زدودنی اعمال نفرمایید چون اونوقت مجبورم نام شما را در پست جدا به دلیل اینکارتون ببرم.تاسیه روی شود...
در آخر..بدلیل اینکه نوشته های خودم رو در سطح مناسبی نمیدونم دراین مسابقه یاهرمسابقه شبیه به این شرکت نمیکنم..
ای داد، ای داد...

البته شاید هم اون دوست عزیزی که "دوست دارم" رو زدوده بعد از دوباره‌خوانی متن شما به این نتیجه رسیده که دوست نداره! ولی زدودن "خواندم" رو کجای دلمون بگذاریم؟ بعنی خوب که فکر کردند به این نتیجه رسیدند که دفعه پیش نخوانده بودند؟
۱۳ مرداد ۱۳۹۲
آقای اعرابی با کمال احترام شما تا دلت می خواد می تونی برای من متاسف باشی ولی نسبت دادن نگاه سطحی و قضاوت در مورد شناخت من از شبکه های اجتماعی باید ابتدا عیار شما ازموده شه تال معلوم شه صلاحیت این کارو دارید یا نه ... باری به هر جهت دلایلی رو که برای انتشار نقد در شبکه های اجتماعی رو فرمودید قبول دارم و پسندیدم ولی اگر خود حضرتعالی با دگر مطلبتون را بازخونی فرمایید می بینید قرابتی با تحلیلتون از نقادی نداره ... مگر نه کاهش 2 لایک ....
۱۵ مهر ۱۳۹۲
آقای محسن ه دلیل و علاقه ای برای ادامه بحث وجود نداره ولی واقعا کامنت آخرتون فوق العاده بی مفهوم هست برای من..فقط جالب که شما صلاحیت برای خودتون قایل هستید برای یک تاسف عمومی پایین مطلب بنده ولی بنده قبل از اظهار نظر بایدتوسط شما تایید صلاحیت بشم..
۲۰ آذر ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید