در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ناصر قنبری درباره نمایش سقراط: در کل این یه کار تیپیک از نوع کار های آقای نعیمی بود ! یه الگوی کلی تو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:51:38
در کل این یه کار تیپیک از نوع کار های آقای نعیمی بود ! یه الگوی کلی تو کار های ایشون هست که برای خوده من خیلی لذت بخش هستش ! اگه اجرای "درخشش در ساعت مقرر" که کاره قبلی ایشون بوده رو دیده باشین ,مثله من به این نتیجه می رسید که یک فرمول زیبا و یکسان از تئاتر در حال اجرا هست ! این حتی تو درجات دیگه ای مثله سبک نمایش نامه , نمایش در نمایش , نحوه نور پردازی و آواز خوان ها و .... و دقت بی نهایت در جزئیات ! دیده می شه!

من کارو دوست داشتم ! خیلی ! بازی فرهاد آئیش و لادن مستوفی مثل همیشه عالی بود ! ولی باز آفای آئیش در به تصویر کشیدن سقراط چیزی فراتر بودن ! و خوب لازمه کار هم همین بود ! من حتی از قدم برداشتن ایشون حس خوبی داشتم و این تو دیالوگ ها به اوج می رسید !

داستان در کل خوب در اومده بود ! من همیشه مشکلی که با یکسری کار ها دارم نگاه "هنر برای هنر" هستش ! ارجاعات دور و موضوع های دور تر و بی ربط به زندگی!ولی اینجا کار واقعا به روز سازی شده بود در عین حال کار از جنس "کیچ" نبود یعنی عامیانه نبود !یه جور هایی آدم با خیال راحت می تونست بگه که یه کار فرهنگی انجام داده و فقط برای سرگرمی به تئاتر نرفته ! ... دیدن ادامه ›› و این خوبه !

در عین حال ایرادی که می خوام بگیرم اینکه این قالب کلی و یکسان کارهای آقای نعیمی داره توش اگزجره میشه ! قرار نیست همه تکنیک هایی رو که بلد هستیم یک جا نشون بدیم ! اگه 10 تا ایده خوب داریم ,فقط به دلیل خوب بودن, نباید همه کنار هم قرار بگیرن ! 2 مدل حرکان موزون ! تئاتر در تئاتر ! سن 2 طبقه !3 سری خواننده !طنز و تراژدی و تاریخ و داستان و پیام اخلاقی , همه و همه در کنار هم یه ذره کار رو شلوغ کرده بود !
دقیقا با پاراگراف اخرتون به شدت موافقم . اینکه آقای نعیمی خیلی کارهاشون شبیه هم هستن و بعضی جاها باید تغییراتی بدن .مثلا من تا حالا سه تا کار دیدم و دیگه دارم از دیدن میزانسن های تکراری خسته میشم
۲۸ آذر ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید