در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سیما ایرانی درباره نمایش فاوست: واقعا خسته نباشید گروه فاوست بی نظیر بودین، همه بخصوص بازیگرا و موسی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:14:33
واقعا خسته نباشید گروه فاوست بی نظیر بودین،
همه بخصوص بازیگرا و موسیقی!
فاوست یه کار خیلی خاص بود به نظرم
سبک آقای نعیمی رو خیلی دوست دارم،جالبه که هر هنرمندی توی کارش یه امضا و رد پا داشته باشه،من توی موسیقی اینو که هنرمندای بزرگ شیوه خودشون رو پیدا می کنن خیلی دوست دارم و خیلی کم توی تاتر دیده بودم،
به هر حال تبریک می گم و نطر دیگه ای نمی دم تا فردا که دوباره دارم میرم فاوستو ببینم
خیلی متاسفم که نظرای منفی که اینجا خونده بودم تا همین روزای آخر انگیزه رفتنو ازم گرفته بود و توصیه یکی از اساتید و تعریف ایشون از کار باعث شد که برم. منتقدین حرفه ای که روش و تریبونهای خودشونو برای نقد کردن دارن می مونیم ما تماشاچی های عام که جاهایی شبیه تیوالو انتخاب می کنیم و نطرمون می تونه خیلی خطرناک باشه برای سایر تماشاچی های عام و در نهایت به ضرر یه کار خوب! یه کم با احساس مسولیت در قبال زحمتای هر گروهی نظر بنویسیم ! در باره مرگ نویسنده هم دقیقا اینطوری شد کلی بد نوشته بودن بعد که خودم کارو دیدم واقعا حیفم اومد که مردم این قدر با بی رحمی کارو کوبیده بودن !
این لفظ تماشاگر عام ، تماشاگر خاص ، مارو کشته
۰۱ مرداد ۱۳۹۳
دوستان عزیز البته حق دارید برخی واژگان "می توانند" بار منفی خاصی داشته باشند...اما کمی منصفانه نگاه کنیم..به نظر من کاربرد این واژه همیشه هم همراه غرض نیست بعبارتی شاید مقصود صرفا اشاره به تفاوت ِ نقد ِ دارندگان دانش تخصصی در زمینه نمایش بوده باشد...ولی البته خانم ایرانی هم عجله کردن چون من در همین سایت نظرات واقعا کارشناسانه و دقیقی رو می بینم. پیروز باشید.
۰۳ مرداد ۱۳۹۳
مرسی آقاشاهییییییییین فدای داریییییییی
۰۴ مرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید