در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی جوانی درباره نمایش فصل شکار بادبادک ها: هیچ چیز زشت تر از این نیست که کاربران تازه از راه رسیده می یان و با شگ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:01:54
هیچ چیز زشت تر از این نیست که کاربران تازه از راه رسیده می یان و با شگفت زدگی از یک نمایش ملال آور تعریف و تمجید می کنند و دیگران رو ترغیب به دیدنش می کنند. با این چیزها نمیشه واقعیت رو پنهان کرد. واقعیت اینه که بیشتر از نصف سالن اصلی تئاتر خالیه و نیمی از همون نصفه سالن هم عذاب می کشن تا نمایش تموم بشه. اینو حتی از تشویق پایان کار که عده ای بلند نمیشن، عده ای دست نمی زنن و عده ای غر زنان از سالن خارج میشن میشه فهمید. پس دوستان لطف کنند اینقدر رو بازی نفرمایند.
رضا داورپناه و گلشن قربانیان این را خواندند
دلیل حذف شدن کامنت اون خانم رو از زیر این پست با اون ادبیات زیباشون رو نفهمیدم. این کار که بیای هر چی دوست داری بگی دیگران رو متهم کنی و بعد نمونی که جواب بشنوی حتی از کار اون کابران تازه وارد هم زشت تره.هر چند خودشون هم تازه وارد بودند و فقط برای حمایت از این نمایش عضو شده بودن.
۱۱ مرداد ۱۳۹۴
اقای جوانی من جزو تیم اجرایی این نمایش ام یه عضو کوچک
خیلی هم تیوال گردی نمی کنم و مث بعضی دوستان خوش و بش و قربانت بروم چقدر لاغر شدی یا زیر پوستت اب رفته گویان رد نمی شوم .
گاهی نمایشی ببینم اکانت را حوصله کنم باز کنم نظری می دم .
وقتی نمایشی از گروه خودمان به روی صحنه می رود پر رنگ می شوم و دست به قلم و شروع می کنم برای سرگرمی کامنت ها را خواندن و نظر دادن .
در این که در تیوال اکانت های فیک سرگردان اند شکی نیست که موج بر ضد نمایشی یا به نفع نمایشی راه می اندازند .
اما چیزی که واضح ... دیدن ادامه ›› ِ افراد ِ حقیقی را می توان تشخیص داد .
خواننده ی نظرات باید عاقل باشد .
در ضمن من هر شب سر ِ اجرام اینجور که شما بزرگوار می گید نیست . وضعیت سالن مساعد است میزان تماشاگران راضی و ناراضی را می توان بررسی کرد .
قطعا همه جلال تهرانی با این سبک خاص را نمی پذیرند اما در برابر دوست نداشتن ها دوست داشتن ها هم رخ می نماید .

پی نوشت : راستی بهتره براتون شفاف سازی کنم که خانم عالیه عطایی یکی از داستان نویسان کشور اند که سال هاست تئاتر می بینند و یادداشت می نویسند و لطف کردند بر نمایش ما نیز یادداشتی نوشته اند . و خوشحالم که دوست داشتند اثر مان را :)
۱۵ مرداد ۱۳۹۴
اتفاقا من هم کاملا حس میکنم این نظرات تعریف و تمجید پروفایل های فیک و الکی هستند. آخه بیشتر این اکانتها اولین نظرشون رو دارن میذارن.
ضمنا خانوم حدادی این قدر به کاربران تیوال توهین نکنید و اندکی در نحوه حرف زدنتان تامل کنید. اینکه شما ادعا دارید سالن نمایش هر شب پر می شود!!! خود گویای همه چیز است
۱۷ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید