در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهراد الف. درباره نمایش هایلایت: خانم سوسن پرور قبل شروع نمایش صحبتی انجام میدن که دو جمله ش شامل: &quo
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:27:46
خانم سوسن پرور قبل شروع نمایش صحبتی انجام میدن که دو جمله ش شامل: "موبایلها رو سایلنت کنید" و "خودتون رو برای خندیدن رها کنید" ... دیدن ادامه ›› بود که در ادامه بهشون ارجاع میدم.
نمایش با موسیقی شاد پر از صدای خنده و کل زدن شروع میشه که بهت نوید میده قراره یک نمایش همراه با خنده رو تجربه کنی.
خنده هایی که بعد از اینکه نمایش جلو میره، دردناک میشن....
بازیها فوق العاده روان و دیالوگها عالی نوشته شدن....قشنگ احساس میکنی که تو هم در یکی از آرایشگاههای زنانه تهران نشستی و شاهد مکالمه چند خانم هستین....
زنهایی که دردهاشون رو پشت خنده ها مخفی کردن و تو کم کم باهاشون آشنا میشی...دردهایی که صدها بار دیدی و شنیدی...
تنها انتقادی که میشه به این نمایش داشت، شکست خورده بودن همه زنهای این نمایش بود....حتی زنی که به ظاهر زندگی خوبی داشت رو بعد از مدتی متوجه میشیم از درون نابود شده....اگرچه خیانتها، طلاقها بسیار بسیار زیاد شده، ولی بالاخره زندگیهای موفقی هم وجود دارن....بد نبود اگه یک زندگی موفق هم بین این همه درد نشون داده میشد.
از نکته های آزار دهنده حین نمایش، صدای زنگ موبایلها بود که همونطور که بالا گفتم خانم پرور در موردش توضیح داده بودند ولی انگار دوستان با طرز سایلنت کردن موبایل آشنایی نداشتن و نکته دیگه که بسیارررررررررر آزار دهنده بود این بود که بعضی از تماشاگر دیگه زیادی خودشون رو برای خندیدن رها کرده بودند!!! یعنی تو صحنه های مونولوگ بازیگران که عموما پر از درد و ناراحتی و اشک بود یا صحنه هایی که جدی و دردناک بود (مثه صحنه های فریاد و صحبتهای جدی آقای تعمیرکار یا صحنه ای که با واقعیت درونی منشی آرایشگاه آشنا میشی) ، قاه قاه می خندیدند و تو دوست داشتی برگردی و با همه وجودت بگی : زهرررر مار!!!..... واقعا به بازیگران این نمایش تبریک میگم که با وجود زنگ موبایلها و قهقه های بی مورد تمرکز خودشون رو از دست ندادند و بازی رو بی نقص و با حفظ حسشون ادامه دادند.
مشکل هرروزه همه نمایشهاست ! تماشاچیان بی علاقه و پیرو مد روز...
۲۹ آذر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید