در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مرجان هوشیاری درباره نمایش آمیز قلمدون: امیز قلمدون نامش ما رو به سالن میکشاند. خیلی وقت دلم برای اسم امیز و م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:41:49
امیز قلمدون نامش ما رو به سالن میکشاند. خیلی وقت دلم برای اسم امیز و میرزا تنگ شده بود. ایران داره یه شکل دیگه میشه و اصلا شده یه روح بی قرار که خاطرات و ریشه ها فراموش میکنه. امیز قلمدون پر از عشق و مهر هست. اما دلال نیست. در شهر ما همه چی دلالی شده حتی عاشقای شهر کارشون شده. رفتیم و روایت این داستان هم شنیدیم که اگه دلال نباشی چی میشه. خسته نباشی به همه ی اعضای گروه به ویژه مدیر صحنه حسن عسگری.
با قیمت بلیط 40 تومنی در سایتی بدون تخفیف برای تیاتربین ها اونهم با سیاستهای عجیب و غریب بنگاه شهرزاد تقریبا بطور کامل از تماشای نمایش منصرف شده بودم که با توصیف شاعرانه ی شما دچار شک شدم وحتما این نمایش رو خواهم دید.
البته عملکرد حرفه ای تیوالیها بابت در اختیار گذاشتن صفحه ای برای تبلیغ نمایشهاییکه فروشش رو به عهده ندارند نیز جای تقدیر داد.
۰۴ شهریور ۱۳۹۷
hibods عزیز من پیشنهاد نمیکنم برای رفتن. نوشته من و معیار برای دیدن کار قرار ندین.
۰۶ شهریور ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید