در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حسین امینی درباره نمایش پستچی، پابلو نرودا: چند شب پیش این کار رو دیدم. چند نکته رو لازم دونستم با شما عزیزان درمی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:47:51
چند شب پیش این کار رو دیدم. چند نکته رو لازم دونستم با شما عزیزان درمیان بزارم اول بازی ها. بازی خانم تیموریان یک بازی معمولی بود و انتظار من خیلی بیشتر بود خانم مدنی اصلا گزینه مناسبی نبودن. بازی به شدت ضعیف (امیدوارم ناراحت نشن) امیر کاوه عزیز واقعا عالی بود به نظرم انتخاب دقیقی برای این نقش بود همه چیزش درست و شسته رفته بود اما اشکان خطیبی دوست داشتنی. واقعا انرژی زیادی صرف این کار کرده و کار رو جمع کرده. بازی پر جنب و جوش سرشار از انرژی و عشق تاکید می کنم سرشار از عشق. نکته بعدی عدم حضور آقای کوشک جلالی عزیز هستش که یک مقدار از کیفیت این تئاتر انداخته .
و در آخر عاجزانه خواهش می کنم گوشی موبایلتون رو خاموش کنید تا همه از یک اثر هنری لذت کامل ببرن . حیف زحمت های گروه نیست . در شبی که من اجرا رو دیدم دو تا خانم کنارم نشسته بودن و یک سر تلگرام چک می کردن. خب عزیز من مجبورت نکردن که بیای نیا . اون نور گوشی پدر منو در آورد. آدم خوبه تئاتر رو با مخاطبین حرفه ای ببینه اون وقت لذتش دو چندان میشه. در آخر خسته نباشید می گم به عوامل محترم این اثر نمایشی مخصوصا اشکان خطیبی نجیب و امیر کاوه عزیز که دلربایی کرد رو صحنه.