در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی مسگرانی درباره نمایش از بان تا تان: با عرض خسته نباشید خدمت عوامل و بازیگران خوب این اثر. پنجشنبه ۱۹ مهر ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:25:39
با عرض خسته نباشید خدمت عوامل و بازیگران خوب این اثر. پنجشنبه ۱۹ مهر به دیدن این نمایش رفتیم. جدا از بحث فنی و هنری که انتقاداتی بهش داشتم مساله جالب توجه شروع نمایش با یک ساعت تاخیر بود !! یعنی دقیقا یک ربع به ده شروع شد و دریغ از یک عذر خواهی کوچیک از طرف مسئولان سالن و کارگردان و سایر عوامل . به جاش تا دلتون بخواد بعد از اتمام تئاتر مراسم خسته کننده معرفی مهمانها - که تعدادشون هم کم نبود - و تعارف تیکه پاره کردنهای مرسوم و بی مورد و مثل مجالس ترحیم اسامی رو از روی برگه خوندن و تشکر کردن ! و تشویق های زورکی و ... که علاقه مندان به تئاتر کاملا واقفند منظورم چه هست .
دوستان دست اندرکار تئاتر ! چیزی که این صنعت رو زنده نگه میداره تماشاگران عادی و علاقه مندی هستن که بلیط تهیه میکنن و به تماشای کار شما به سالنها میان.
امید دارم روزی برسه که توی این مملکت تئاتر ها سر موقع خودشون شروع بشن و دغدعه عوامل تئاتر اجرای با کیفیت برای مردم باشه ؛ نه جور کردن جا و صندلی برای مهمونهای اضافی ( که روی حساب آشنایی و رودربایستی مجانی تئاتر رو میبینن ) و به جز تاخیر انداختن و ایجاد استرس برای بچه های سالن عملا سود دیگه ای ندارن !