در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رضا صادقیه درباره نمایش صدای آهسته‌ی برف: با احترام به نظر دوستانی که کار را نپسندیدند، این کار برای من نزدیک به
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:41:53
با احترام به نظر دوستانی که کار را نپسندیدند، این کار برای من نزدیک به شاه‌کار بود. تئاتری اندیشمند با ریتم کند اما هدفمند.
برای من نمایش‌نامه همیشه مهم بوده و خواهد بود اما فضاسازی یک‌دست این نمایش و خفقان‌سرایی که رمضانی با هوش‌مندی‌اش خلق کرد، جور کم‌توانی نسبی نمایش‌نامهٔ آن را به‌خوبی کشید.
تنها لازم می‌دانم در حد خودم در جواب دوستانی که به صدای آرام (صدای بسیار ضعیف. اصلاً بخوانید بی‌نهایت ضعیف. یا حتی سکوت مطلق.) این اجرا معترض‌اند بگویم اگر صدای دیالوگ‌هایی که در این نمایش می‌شنویم ذره‌ای بلندتر از این می‌بود، «صدای آهستهٔ برف» هرگز برایم ماندنی و ستودنی نمی‌شد.
((مگر صدای ما در مقابل گرگ‌های متجاوز اطرافمان که ما را بی‌رحمانه ترسانده‌اند و در توهم سقوط بهمن خفه کرده‌اند، بلندتر از این است؟))

جابر رمضانی! واقعاً و سه‌باره خسته نباشی. درود بر تو.

🎖️امتیاز شخصی: ۹ از ۱۰
البته من هم با صدای کم مشکلی نداشتم بلکه با اون دو صدای مهیب خیلی مسئله پیدا کردم. در حالی که تمام وجودم گوش شده بود برای شنیدن نمایشی که اصلا دیالوگ محور نیست ( و این رو اواخر کار متوجه میشیم) ناگهان اون صدای وحشتناک که برای من که نه بیمار قلبی هستم و نه باردار!!! هم رعب آور و تکان دهنده بود.
۱۸ آبان ۱۳۹۸
در اجرایی که من دیدم نبود
۱۹ آبان ۱۳۹۸
آقای موسوی کیانی گرامی با توجه به نوشته‌هایی که از شما دربارهٔ این کار و دیگر کارها خواندم، ترجیح من فقط سکوت است. چون معتقدم اساساً فاصلهٔ دیدگاه من و شما از زمین تا آسمان است؛ بنابراین هرگونه بحث و گفت‌وگویی بین ما بی‌فایده خواهد بود.
ضمناً اگر خوب دقت کنید متوجه می‌شوید که بنده بخش «گفت‌وگو» را برای نوشته‌ام انتخاب کرده‌ام نه «نقد»؛ پس لزومی ندیدم و نمی‌بینم که جزئیات کار را بیان کنم. قلم‌زنی در عرصهٔ نقد، بیان جزئیات و بررسی همه‌جانبهٔ کارها فقط درخور دوستانی مثل شماست.
البته اگر شما هزاران‌بار هم نصیحتمان کنید و بگویید این نمایش ضعیف است و باید با رخت‌خواب و پیژامه به تماشای کارهای تحسین‌شده در جشنواره‌های بین‌المللی نشست، بنده بی‌توجه به جوایزی که این کار برده یا نبرده، هم‌چنان معتقد خواهم بود «صدای آهستهٔ برف» کاری درخشان و نزدیک به یک شاه‌کار است.
موفق باشید.
۰۷ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید