در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | امیر دبیری مهر: "ترور سرچشمه" یکی از بهترین مستندهای تاریخی است که دیدم دلای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:44:38
"ترور سرچشمه" یکی از بهترین مستندهای تاریخی است که دیدم دلایل ان عبارت است از:
۱- اثر از نظر فرم و‌جاذبه های سمعی و بصری کاری غنی و ارزشمند است موسیقی خوب ، تدوین عالی ، اسناد، شاهدها و سناریو به موفقیت اثر کمک کرده

۲- موضوع و سوژه عالی است واقعه هفتم تیر و شهادت دکتر بهشتی و دهها پرسش و ابهام که ۴۰ ساله در خصوص ان وجود دارد

۳- رونمایی از شخصیتی که سالهاست عامدانه پشت نام یک دانشگاه و یک خیابان پنهان مانده یعنی ایت الله دکتر محمد حسین بهشتی . روحانی متفکر و روشنفکر و ازادیخواه و شجاع و امروزی و جهان دیده که نه تنها در مسوولان و روحانیان امروزی ایران شبیه ان یافت نمی شود ( اگر می شناسید معرفی فرمایید ) بلکه رفتار و عملکرد بسیاری از مقامات جمهوری اسلامی دقیقا در نقطه مقابل افکار و سیره و شخصیت اوست . دقت کنید هیچ سخنی و صحبتی از بهشتی نیست جز اسم و عکس . ان هم با هدف پنهان ماندن او ... دیدن ادامه ›› نه معرفی او.
از مجید رجبی معمار و محمد حسین مهدویان برای تولید این مستند ارزشمند بسیار تشکر می کنم تا نسل جدید را در حد توان خود با برشی از تاریخ ایران اشنا کردند.
با درود فیلم رو ندیدم ولی ظاهرا با نظراتی که شما دادید فیلمی تخیلیست نه تاریخی ...
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
لطفا بفرمایید حقیقت چیست که این تخیل است
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
البته حقیقت بسیاز روشنه از نحوه تاسیس حزب جمهوری اسلامی و تغییری که در رونددانقلاب داده شده و مقامات مسئول حال و گذشته که همه از باقیماندگان آن حزب هستند و خیلی مسائل دیگر که در اینجا گفتی نیست ولی شما لطف کنید منابعی که مورد تحقیقتون بوده رو بفرمایید مخصوصا منابعی که بر خلاف نظرتون هست و خوندید و مقایسه کردید . ضمن اینکه منابعی راجع جناب دکتر بهشتی و فعالیتهایشون قبل انقلاب و نقش ایشون در تالیف کتابهای درسی قبل انقلاب که خوشبختانه الان هم موجود هست بفرمایید و همچنین ایشون چطور از آن جایگاهشون قبل انقلاب به جایگاهشون بعد انقلاب رسیدند و منابعی که از اختلافاتشون با رئیس جمهور وقت و حتی بالاتر ازآن هست بفرمایید ...منابع را بفرمایید شاید ما اطلاع نداریم و مطالعه کنیم حتما منابع مخالف نظرتون هم که مطالعه کردید بفرمایید
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید