در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | helia naseri درباره نمایش مخاطب: از اون کارهایی بود که تکلیفم باهاش روشن نیست. نه میتونم بگم عالی بود،
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:44:38
helia naseri (h.naseri)
درباره نمایش مخاطب i
از اون کارهایی بود که تکلیفم باهاش روشن نیست. نه میتونم بگم عالی بود، نه میتونم بگم افتضاح. نه میتونم بگم خوب بود، نه میتونم بگم بد.
یه چیز بینابینی بود برام.
اصولا تئاترهای تعاملی رو دوست دارم ولی این گاهی اذیتم میکرد که میخواست بگه تعاملی ام اما در واقعیت نبود. سوال میپرسید و منتظر جواب نبود یا اگه کسی جواب میداد یه جورهایی برنامه ی قبلی رو به هم میریخت و بنابراین نادیده گرفته میشد. حتی به همین خاطر دیگه بخشهایی که قرار بود تعاملی باشه تماشاچی بلاتکلیف بود که الان جواب بدم یا اینم قراره نشنیده و ندیده گرفته بشه؟

من موضوع رو دوست داشتم ولی باید بگم که برای همه مناسب نیست. نمایش فقط محدودیت بالای 16سال رو گذاشته اما به خاطر تاریکیهای چند باره، خود موضوع و لخت بودنِ موضوع خیلیها اذیت شدن و با گفتن اینکه حالمون داره بد میشه، یا تپش قلب گرفتیم و ... سالن رو ترک کردن. به نظرم که هشدار دادن در این موارد هم مهم و ضروریه.

نکته‌ی دیگه هم جاگیری بازیگرانه. خیلی از تماشاچیها بخش زیادی از نمایش و بازیگران رو نمیدیدن. من خودم شانس آوردم که به صورت شانسی یه صندلی ... دیدن ادامه ›› یی رو انتخاب کرده بودم که به 4بازیگر اشراف داشتم ولی یه عده بخشی از اجراها رو ندیدن و عده ای دیگه هم گردن درد و کمر درد گرفتتن بس که برگشتند و به خودشون پیچیدند.

یه نکته‌ی آزاردهنده‌ی دیگه نداشتن تهویه‌ی مناسب در سالن بود. با توجه به تعداد نفرات، گرمای هوا، کرونا، هزینه‌ی نه چندان کم بلیط و ... ای کاش برای مخاطب ارزش قائل بوده و سیستم تهویه رو روشن میکردن.
سلام عذر میخوام چه ردیفی رو برای تماشای این نمایش پیشنهاد میکنید؟
۰۹ خرداد ۱۴۰۱
Angel
سلام عذر میخوام چه ردیفی رو برای تماشای این نمایش پیشنهاد میکنید؟
سلام
اول ببخشید که انقدر دیر جواب میدم اما به نظرم وسط باکس A و B حدودا ردیف 5 خوب باشه.
۱۸ خرداد ۱۴۰۱
helia naseri
سلام اول ببخشید که انقدر دیر جواب میدم اما به نظرم وسط باکس A و B حدودا ردیف 5 خوب باشه.
ممنونم لطف کردید
۱۸ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید