در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میثم هنزکی درباره نمایش آناکارنینا: حضور در استدیوی ضبط برنامه ی زنده ی تلوزیونی ، تجربه ای به لطف بازی ها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:35:57
حضور در استدیوی ضبط برنامه ی زنده ی تلوزیونی ، تجربه ای به لطف بازی های خیلی خوب و باور پذیر بهنام شرفی عزیز که میتونم بگم دنبال کننده کارهاش ... دیدن ادامه ›› هستم و از نظر من بهتر برای بازی خانم معصومه رحمانی که تسلط شون بر صحنه رو در دو موقعیت بداهه به رخ کشیدن که در یکی از اونها حتی یک لحظه بهنام شرفی هم جا موند و این یعنی بلوغ در نقش که خیلی ارزشمنده به عقیده من .
درباره دیگر عناصر نمایش اگر بخوام بنویسم ، موسیقی تقریبا خوب بود هر چند که شاید میتونست بهتر باشه اما نور پردازی حتما میتونست بهتر باشه و حال و هوای برنامه تلوزیونی رو درست تر ایجاد کنه که به نظرم دارای ضعف بود ، طراحی صحنه خوب و راضی کننده اس هرچند که باز هم میتونست بهتر باشه و اصولا این نمایش قابلیت و ظرفیتش رو داشت .
وجود ویدئو آرت هر چند که در این کار لازم به نظر میرسه و نمیشه بهش ایرادی وارد کرد کما اینکه به ایجاد فضای مورد نظر کمک هم کرده بود اما همچنان اصولا با وجودش مشکل دارم و خوشحالم قبل از دیدن کار نمیدونستم که جزئی از طراحی صحنه ست چون ممکن بود روی تصمیمم اثر بگذاره و یک کار خوب رو از دست بدم !
درباره ی متن هم اگر بخوایم از ایراداتی که شاید کوچک به نظر برسه اما مهم و اساسی هست چشم پوشی کنیم که البته فکر نمیکنم کار درستی باشه منجمله اینکه اگر اتفاقاتی مشابه اونچه که در “ زندگی همینه “ رخ میده در هر برنامه ی زنده ای بیوفته مسلما آنتن از برنامه گرفته میشه علی الخصوص که مجری خودش کارگردان هم باشه چون فکر میکنم در مقام اجرایی این کارگردان هست که مدیریت میکنه ماجرا رو نه تهیه کننده و از این گذشته فرض رو بر این میگیریم که ناگهان تمام اختیارات کارگردان فی المجلس از اون سلب میشه و حتی درب خروج از استدیو هم قفل میشه !
مسائل حقوقی ایی که در پی چنین عملی علیه یک مجری معروف و پولدار اونهم در اروپا ایجاد میشه ، چیزی نیست که کسی اعم از تهیه کننده یا هر کس دیگه ای بتونه و اصولا بخواد خودشو باهاش درگیر کنه چون قطعا بازنده ی بَد ماجرا خواهد بود !
مجموعا متن خوبی رو شاهد هستیم که پتانسیل اجرا رو داشت واقعا و البته میتونست ایراداتی که عرض کردم رو هم نداشته باشه .
مونولوگ های انتهایی هم خوب و اثر گذار بود فقط کمی طولانی بود مخصوصا مونولوگ خانم که از جایی به بعد ارتباطم باهاش قطع شد .
زمان کلی اجرا هم میشد کمی کوتاه تر باشه .
در نهایت “ آناکارنینا “ اثر موفقی هست که تا حدودی حیف شد چون میتونست یکی از موفق ترین ها باشه .

… و این غول سفید کوچولو که شب ها جای خیلی ها رو برام پُر کرد و وقتی بهش گاز میدادم بهم میگفت برو ، من باهاتم …
هی ایراد گرفتی ایراد گرفتی ، اخر هم گفتی خوب بود در مجموع🫤
خیلی سخت گرفتی به نظرم🙄
۲۷ خرداد ۱۴۰۱
امیرمسعود فدائی
میثم جان من امشب هشت تا نه در اطراف شهرزادم، اگه جایی جمع شدین به منم خبر بدین: ۰۹۱۲۵۸۸۹۸۹۱
چشم قربان
۲۷ خرداد ۱۴۰۱
میثم هنزکی
چشم قربان
چشمت پر نور😘😘
۲۷ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید