در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سبحان امین طهرانی درباره نمایش ترین حرفه ای: داستان حضور من در این نمایش دقیقا به مانند داستان بازرس اوهل در فیلم ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:35:30
داستان حضور من در این نمایش دقیقا به مانند داستان بازرس اوهل در فیلم ایلوژنیست بود.
از ابتدای شروع نمایش (حتی قبل از شروع نیز!) کوله باری از نقدها و نکات ریز و درشتی بود که پشت سرهم در نظرم می‌آمد و با خود احساس می‌کردم چقدر دید و نگاه باز و روشن و دقیقی دارم که این ایرادات رو میبینم 😅
از شلوغی‌ها و دیالوگ های گُنگ و طولانی و خسته کننده گرفته تا غیرقابل تشخیص بودن نوع بازی و فعالیت بازیگران سایه؛ از استفاده از زبان‌های غیر از زبانی که مخاطب ممکن است بفهمد گرفته تا آمد و شد های بی علت (به نظر بنده) و حتی روند سریع و کوبنده ای که متل مشت های آن مشت زن، مخاطب را گیج می‌کرد.
تا پایان نمایش در حال یافتن و کشف رمز بودم! که ناگهان در آخر نمایش مثل یخ وارفتم و به مانند بازرس اوهل در سکانس نیمه پایانی فیلم ایلوژنیست خود را در موقعیتی یافتم که گویی از اول نمایش درحال بازی خوردن بودم و پیش خود فکرمیکردم که بسیار زیرکانه نمایش را کشف میکنم.
حس من در پایان نمایش درست مثل بازرس اوهل بود که از بازی خوردن خود و اینکه کسی پیدا شده بود که از او زبل تر و زیرک تر بوده، می‌خندید و با اینکه سرش کلاه رفته بود اما بازهم از گول خوردن خود خوشحال بود و می‌خندید؛ خنده ای از سر ذوق؛ ذوقی برای اینکه حداقل به کسی باخته که از او باهوش تر و زیرک تر بوده.
و این نمایش مرا به طرز بسیار بسیار لذت بخشی گول زد.
واقعا در درجه اول به نویسنده و کارگردان باید تبریک گفت بابت چنین ذهن پویا و خلاقی.
همچنین خداقوت به کل تیم که این بی‌نظمی های هماهنگ را دقیقا هماهنگونه که باید می‌بود، توانستند پیاده کنند.
درود بر شما و آرزوی موفقیت های روزافزون 💐🌺💗
جناب طهرانی کاش غیر از نمایشهای گروه مربع به نمایشهای دیگه هم علاقه داشتید که ما از این قلم زیبا و ذهن نقادتون برای نمایشهای دیگه هم بهره میبردیم.
حیفه واقعا که تو صفحه پروفایلتون فقط تاکنون نقدهایی مربوط به نمایشهای ص.عه (سه بار)، نمایش فلوسی و نمایش ترین حرفه‌ای موجوده.
۲۷ شهریور ۱۴۰۱
سیدمهدی
جناب طهرانی کاش غیر از نمایشهای گروه مربع به نمایشهای دیگه هم علاقه داشتید که ما از این قلم زیبا و ذهن نقادتون برای نمایشهای دیگه هم بهره میبردیم. حیفه واقعا که تو صفحه پروفایلتون فقط تاکنون ...
سپاس از نظر شما دوست عزیز. بنده به نمایش های دیگه هم علاقه دارم. کماکه تجربیات دیدن نمایش های دیگه رو هم در تیوال بنده میتونید مشاهده کنید بزرگوار ولی خب باید اعتراف کنم اونموقع خیلی در وادی نوشتن نظر روی تیوال نبودم و بیشتر با خود نویسنده و کارگردان گفتگو میکردم.
ایشالا در آینده نمایش های دیگر هم تلاش می‌کنم نظر بدم
درود و شب بخیر
۲۷ شهریور ۱۴۰۱
سبحان امین طهرانی
سپاس از نظر شما دوست عزیز. بنده به نمایش های دیگه هم علاقه دارم. کماکه تجربیات دیدن نمایش های دیگه رو هم در تیوال بنده میتونید مشاهده کنید بزرگوار ولی خب باید اعتراف کنم اونموقع خیلی در وادی ...
ممنون. بله بنده هم باتوجه به پروفایلتون عرض کردم.
عرض درود و احترام متقابل 🙏
۲۷ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید