در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رعنا اسداللهی درباره نمایش نیست: متن و تم نمایش خیلی فکر شده و دقیق بود. نمایش لایه‌های متعددی داشت که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:03:27
متن و تم نمایش خیلی فکر شده و دقیق بود. نمایش لایه‌های متعددی داشت که خیلی ظریف بهشون پرداخته بود. کانسپت نیست بودن در عین هستی خیلی قابل تامل ... دیدن ادامه ›› و جذاب بود. عدم حضور فیزیکی پلیس به معنای مجری قانون و نگاه گذراش به مشکلات سابینا و عادی پنداری قضایا خیلی ظریف کنایی بود. کلاً مطالبی که در لایه‌های متن و دیالوگ‌ها پنهان بودن نیاز به زمان برای تهنشین شدن دارند.
متاسفانه بر عکس نمایش‌های گل‌درشت و پر تبلیغ، ابعاد بیرونی این نمایش برای حجم و عمق مطالب بیان شده کوچیک بود. ای کاش در سالن بهتری اجرا می‌رفت که تماشاگر خودش رو پیدا کنه.
حیف.. دید خوبی برای دیدن کل صحنه بجز ردیف اول وجود نداشت.. امیدوارم نوفلی ها در یک سالن بهتر تمدید کنند نمایش رو..
۲۳ خرداد ۱۴۰۲
میتونم بگم یکی از قوی ترین کارگردانی ها، بهترین نمایشنامه و بازیگری پر از لایه های متفاوت پازل بندی شده رو در عمرم مخصوصا سبک هنری تئاتر تجربه کردم. طوری که انتقال حس بین بازیگران و تماشاگر اونقدری قوی شکل گرفت که من دوبار اشک ریختم بی اختیار، مخصوصا نقش سابینا. جدایی در عین هستی و نیستی در عین هستی یکی از قشنگترین و نزدیکترین تشبیهی هست که میتونم برای این اجرای قوی به کار ببرم.
در پایان امیدوارم که این اجرا چه در عمارت نوفل و چه در سالن های دیگر تهران با ظرفیت بیشتر و امکانات اجرایی بهتر برگزار بشه. واقعا حیف هست که زحمات چندین ماهه این دوستان نادیده گرفته بشه و امیدوارم که از تئاتر سرزمینمون ایران زمین حمایت مالی حداکثری تا رضایت بخشی تمامی عوامل صحنه به حداکثر میزان خودش برسه.
سابینا میام بار دوم هم اجراتون رو میبینم.
۲۵ خرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید