در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | هومن بنایی درباره نمایش کمدی گمنام: همیشه علاقمند به تاریخ سینما و تئاتر ایران بوده‌ام، چرا که معتقد هستم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:20:28
همیشه علاقمند به تاریخ سینما و تئاتر ایران بوده‌ام، چرا که معتقد هستم زیست نسل‌های گذشته هنر روند فرهنگ و هنر امروز را شکل داده و این هنر غنی از برکت وجود آنان بوده است. در واقع نقطه عطف فرهنگ مدرنیته امروزی ردپای بزرگان است که هیچ وقت از بین نخواهد رفت و هیچ قدرتی نتوانسته باعث نصیان آن گردد.
با توجه به اینکه هدف اصلی هنر ایجاد ارتباط با مخاطب خود می‌باشد، باید عرض کنم که کمدی گمنام به قلم و کارگردانی دوست خوبم علی اصغری از این قاعده مستثنا نبوده و ضمن اینکه درون مایه اصلی خود را از دل فرهنگ‌ها، سنت‌ها و آئین‌های گذشتگان بیرون کشیده با وفاداری به نمایش ایرانی آن را به درستی و زیبایی به نمایش گذاشته است.

به مصداق:
هرکسی کو دور ماند از اصل خویش / باز جوید روزگار ... دیدن ادامه ›› وصل خویش

علی اصغری با شناخت درست و عمیق از فرهنگ گذشته، پل ارتباطی بین هنر اصیل نمایش ایرانی و جامعه مدرنیته امروز برقرار کرده و این را در شور و ابراز احساسات مخاطبان میتوان به خوبی مشاهده کرد.
یکی از بنیادی‌ترین عوامل موفقیت این اثر شیوه بازی و چگونگی پیش برد نمایش توسط بازیگران است.
قدرت بازی بازیگران و کارگردانی درست در این اثر بسیار چشمگیر است.
من دیدن این نمایش را به تمام عزیزانی که علاقمند به نمایش ایرانی هستند، دانشجویان رشته تئاتر و کارگردانان جوان پیشنهاد می‌کنم.
سلام دوست عزیز بسیار ممنونم ازینکه تشریف آوردید و این حس خوب رو با کلمات پرمهرتون با ما درمیون گذاشتید. قطعا تک تک این کلمه های انرژی مضاعف برای تیم کمدی گمنام خواهد بود
۳۰ مهر ۱۴۰۲
هومن بنایی (channel7304)
برقرار و سبز باشد.
۰۲ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید