در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نرگس جورابچیان درباره نمایش سوسمار: سوسمار با نویسندگی حمید جبلی. اینجوری که نگاهش کنیم به همین اندازه می
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:29:10
سوسمار با نویسندگی حمید جبلی. اینجوری که نگاهش کنیم به همین اندازه می بینیم و به همین اندازه نقد میکنیم. زبانی ساده. بدون پیچیدگی و شاید البته بدون استعاره.
من بازی بازیگران نقش سوسمار و مدیرساختمان رو بیشتر پسندیدم.
این تئاتر هم گریم داشت، هم طراحی لباس و هم طراحی صحنه.
تهیه کننده محترم لحظه آخر تخفیف پنجاه درصدی گذاشتن که خب اگر این تخفیف از ابتدا اعمال میشد اولا به ما که بلیط رو گرفتیم اجحاف نمیشد و دوما قطعا تعداد بیشتری برای تماشا میومدن.
و خب ردیف اول بسته بود و ما بالطبع ردیف دو رو گرفتیم. جالبه بگم از تئاتری های ادعادار کرمان ردیف یک بودن که یک ربع بعد از شروع نمایش چشماشونو بستن و خوابیدن!!! این انرژی ایه که به گروه اجرایی قطعا منتقل میشه و من از ایشون توقع نداشتم!
اما اتفاق مهم برای تئاتر کرمان افتتاح یک سالن نمایش با استانداردهای لازم هست. امیدوارم گروه های اجرایی دیگه بدون بهانه با تلاش بیشتر به بهترین خودشون برسن