در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رها درباره نمایش توافق نامه: اجرایی به شدت دلنشین. طراحی صحنه و موسیقی به شدت متناسب با فضای اجرا.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:43:58
اجرایی به شدت دلنشین. طراحی صحنه و موسیقی به شدت متناسب با فضای اجرا. بازی هایی درست و به جا. همچنین ممنون از این که بروشور دادین و اجازه دادین خاطره ی این شب خوب به صورت فیزیکی تو کمد بروشور های ما جا خوش کنه :)
تنها نکته ی منفی که من رو اذیت کرد جو سالن بود. با وجود ذکر کردن خاموش کردن تلفن های همراه تماشاگر کناردستی من مدام با گوشیش کار می کرد و حتی فلش گوشیش رو روشن می کرد وسط نمایش و نوشته های بروشور رو می خوند :)) توی سالن هم یا صدای خش‌ خش خوردن خوراکی :) میومد یا گفت و گو. به هر حال امیدوارم فرهنگ سازی در زمینه ی دیدن تئاتر بهتر بشه تا کمتر با موارد اینچنینی مواجه بشیم.
در مورد شخص جناب سلیمانی؛ به یاد دارم سر تئاتر سکوت سفید دانشجو بودیم و با جمعی از دوستان به تماشای این تئاتر نشسته بودیم؛ بعد از اجرا ایستاده بودیم به صحبت و ایشون با بزرگواری تمام خودشون اومدن و نظر مارو راجع به نمایششون پرسیدن و من هیچ وقت این صحنه و بزرگ منشی ایشون از یادم نمی ره. دلیل اصلیم هم برای انتخاب این نمایش برای تماشا نام ایشون بود.
ممنون که به تماشای نمایش ما نشستید و نظرتون رو برای ما نوشتید .
.
در این اجرا به دلیل اینکه جناب سلیمانی بر روی صحنه بودند این امکان وجود نداشت .

من به نمایندگی از ایشان و گروه نمایش توافق نامه از شما تشکر میکنم .
۲۹ دی ۱۴۰۲
محمد حسن درباغی فرد
ممنون که به تماشای نمایش ما نشستید و نظرتون رو برای ما نوشتید . . در این اجرا به دلیل اینکه جناب سلیمانی بر روی صحنه بودند این امکان وجود نداشت . من به نمایندگی از ایشان و گروه نمایش توافق ...
خواهش می کنم🙏🏻
بله متوجهم کاملا
قصدم فقط تعریف خاطره بود 😁
۲۹ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید