در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سهیلا کاویانی درباره نمایش کفنم کجاست؟!: من جمعه شب به تماشای این تئاتر رفتم و به معنی واقعی کلمه، دوستش داشتم.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:41:20
من جمعه شب به تماشای این تئاتر رفتم و به معنی واقعی کلمه، دوستش داشتم. هم بازی‌ها و هم روند کلی داستان خیلی خوب بود و بعد دو تئاتری که اخیرا دیده بود و به نظرم خیلی بد بود این تئاتر به دلم نشست و هم خندیدم و هم به فکر فرو رفتم. هرچند جاهایی به نظرم دیگه خیلی دیالوگ‌ها رو و شعارگونه می‌شد. و طراحی صحنه رو هم دوست نداشتم که به نظرم بیش‌تر به خاطر خود سالن مولوی بود تا ضعف در طراحی صحنه. کم بودن فضا باعث شده بود که طراحی صحنه‌ی خوبی برای این تئاتر اتفاق نیفته.

و در ادامه من جز احترام و رفتار حرفه‌ای از عوامل ندیدم. و خطاب به دوستانی که ناراحت هستند که با یک نفر که در ردیف اول نشسته و خوابیده(!) با لحن بدی صحبت شده(هرچند از کم و کیف ماجرا با خبر نیستم)، از این دوستان می‌پرسم: اگر کسی وارد محیط کار شما بشه و بهتون توهین کنه آیا فقط می‌ایستید و نگاه می‌کنید و لبخند می‌زنید؟ صحنه‌ی تئاتر محیط کار این بچه‌هاست و انرژی که از مخاطب میگیرن بی‌شک روی اجراشون تاثیر می‌ذاره. چرا باید هنرمند از همه مظلوم تر باشه و به هیچ توهینی جواب نده و خم به ابر‌و نیاره؟
چون هنرمند در خدمت مردمه ، نه مردم در خدمت هنرمند.
هنرمند حق برخورد تند یا صحبت و لحن تند با مخاطبش به هیچ شکل و به هیچ دلیلی رو نداره.
یاد بگیرید سلبریتی پروری رو بذارید کنار.
۰۸ اسفند ۱۴۰۲
مسعود زارع
نمیدونم شما چیکاره گروه هستی ، ولی ای کاش کمی درک اینکه چجوری صحبت کنی و خودتونو خراب نکنی داشتی. اومدم تو حمایت ازتون بنویسم دیدم واقعن امثال شما هم مثل همون که نمایشتونو خراب کرد هستین و در ...
سلام آقای زارع

اول کامنتهای قبل رو بخونید
که چی نوشتن / چی جواب شنیدن
الزاما قرار نیست هر توهینی بی پاسخ بمونه

بنده بازیگر کار هستم با حدود 15 سال سابقه که دوست دیگری بنده رو لونپن خطاب کردن

اگه کسی شما رو با این القاب خطاب کنه و بهتون بگه بی جا کردین شما سکوت میکنید؟؟؟
۰۸ اسفند ۱۴۰۲
سوزان
چون هنرمند در خدمت مردمه ، نه مردم در خدمت هنرمند. هنرمند حق برخورد تند یا صحبت و لحن تند با مخاطبش به هیچ شکل و به هیچ دلیلی رو نداره. یاد بگیرید سلبریتی پروری رو بذارید کنار.
دوست عزیز باید یاد بگیریم تا جایی ازادیم که به ازادی دیگران خدشه وارد نکنیم.همینم در مورد احترام و رفتار متقابل هنرمن یا هر کس دیگه ای تو جامعه صادقه.ای کاش عوامل از حق خودشون میگذشتند و سعه‌ی صدر نشون میدادند.شاید این از حواشی رفتار زشت اقای هنردوست کم میکرد.
۱۵ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید