در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سپهر صفری درباره نمایش دلغک: امروز برای دهمین بار(!) تماشاگرِ _{#}_دلغک بودم؛ و حالا اگر بخوام نظرم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:11:51
امروز برای دهمین بار(!) تماشاگرِ #دلغک بودم؛ و حالا اگر بخوام نظرم رو اینجا بدون تعارفات معمول تا اندازه‌ی یک کامنت کوچک کنم، اول از همه باید بگم که عمیقا و از صمیم قلبم متاسف خواهم بود اگر اجرای #دلغک حالا حالا حالا حالاها ادامه نداشته باشه. متاسف خواهم بود اگر نبینم روزی رو که یک ایران، و حتی یک جهان، می‌تونن شانس گران‌بهای دیدن #دلغک رو داشته باشن. متاسف خواهم بود اگر سازندگان #دلغک به فکر برطرف کردن یا حداقل کمرنگ کردن نواقص کارشون (از جمله مهم‌ترین اونها توی ذوق زدن صندلی‌های خالی، عدم هماهنگی، آشنایی و آمادگی ذهنی تماشگر نسبت به اجرای پیش رو در نتیجه‌ی عدم معرفی شایسته و حتی معرفی نامناسب و ...) نباشن. در آخر اما دوست دارم بگم که بیشتر از تمام تاسف‌ها خوشحالم و خوشبختم که ابر و باد و مه و خورشید و #فلک پای کارم بودن، که شانس یارم باشه و #دلغک نگارم.
به امید #دلغک بودن
با آرزوی پرواز
زنده‌باد آزادی
کاش یکی از این ده بار با این پروفایلتون یه بلیت هم می‌خریدین که برچسب خریدار هم داشته باشه نظرتون...
۱۴ اسفند ۱۴۰۲
امیرمسعود فدائی
کاش یکی از این ده بار با این پروفایلتون یه بلیت هم می‌خریدین که برچسب خریدار هم داشته باشه نظرتون...
برای فردا چشم بلیطم رو از تیوال میخرم هرچند با خرید حضوری راحت ترم
۱۴ اسفند ۱۴۰۲
امیرمسعود فدائی
کاش یکی از این ده بار با این پروفایلتون یه بلیت هم می‌خریدین که برچسب خریدار هم داشته باشه نظرتون...
کلی گشتم تا نظر شما رو درباره‌ی نمایش #دلغک پیدا کنم. خاضعانه عرض می‌کنم، اینکه شما متوجه چیزی نشدین بخشی رو من خوش‌شانس نبودن شما موقع اجرا و بخش دوم انتقادی که به نمایش وارد هست می‌بینم. همونطور که مطلع هستین من تا این لحظه که در حال نفس کشیدن هستم ده دفعه، با برنامه و بی برنامه، از لحظات زندگیم، از نفس‌هایی که هنوز دارم برای کشیدن، از زمانی که درش می‌تونم مشغول هزار و یک و _حتما که بیشتر_ کار دیگه باشم، گذشتم، زدم، دادم، رفتم، نشستم جلوی اون #دلغک، زل زدم توی چشماش، با لبخندش خندیدم و با بغضش گریه کردم؛ و از الف تا یاش رو حالا میتونم بگم تقریبا از بر هستم و حاضرم قول بدم اگر فردایی باشه و دلغکی باشه و منی این ده، یازده نه، که صد و یازده هم خواهد شد. حالا باید دوتا نکته هم اضافه کنم که صحبتم ابتر نباشه ولی قبلش دوست دارم صمیمانه پیشنهاد بدم تا اجراش به پایان نرسیده دوباره لمسش کنین. منِ ده بار دلغک دیده اون آدمی نیست که وقتش رو پای چیزی که ارزشش رو نداره آتیش بزنه، اون آدمیه که که واسه چیزی که ارزشش رو داره با جونش میجنگه. مطمئنم و مطمئن باشید که ارزشش رو خواهد داشت. حالا، نکته اول اینکه من هم دفعه‌ی اول کلیت کار رو متوجه نشدم! اما همونی که فهمیده بودم به قدر کافی برام جذاب بود که فردای همون روز دوباره برم به تماشا و... متاسفانه نکته دوم که البته مهم‌تر هم بود به نظرم، تو هزارتوی ذهنم گم شد. امیدوارم تلاشم نتیجه‌بخش باشه و این فرصت رو از خودتون و تمام کسانی که با معرفی شما و تماشای این نمایش ممکنه طعمی جدید از زندگی رو مزه کنن دریغ نکنید. مخلص و دوباره به امید #دلغک بودن
۱۴ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید