در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احسان درباره نمایش اسب قاتلین: «اسب قاتلین» بیش از همه چیز ، شما را به یاد تونل وحشت شهربازی ها می ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:44:25
«اسب قاتلین» بیش از همه چیز ، شما را به یاد تونل وحشت شهربازی ها می اندازد. آنجا هم بسیار تلاش می شود شما را بترسانند،درگیر فضا کنند، با تولید صدا و نورهای نامعمول شما را تحت تاثیر قرار دهند و مقدار نامتنابهی شمایل «از ریخت افتاده» نشانتان بدهند تا به وحشت بیفتید ،اما همه می دانیم نتیجه تونل های وحشت ،چیزی جز خنده از سر تمسخر نیست .بابت اینکه همه تمهیدهای روایی و اجرایی سازنده تونل وحشت به طرز رقت انگیزی نتیجه عکس می دهد.

«اسب قاتلین» هم تقریبا چنین چیزیست. نمایشی کم مایه که سعی میکند با استاده از فرمی متهورانه ، اثری مدرن جلوه کند ولی این لباس برایش گشاد است و به تنش زار میزند. هیچ چیز بدتر از این نیست که امری متحجر خود را در قالبی مدرن عرصه کند چون این هنر دیگر حقیقت را حتی در مورد خودش هم بازگو نمیکند دیگر چه توقعی است که چیزی به جهانبینی ما اضافه کند.
بعد از موفقیت «اسب انسان پنجاه پنجاه» ، گویا شاهد سندرم نمایش های این چنینی هستیم: دجال ، اسب قاتلین و احتمالا نمایش هایی که در آینده خواهیم دید
۲۵ فروردین
محمدمهدی فتحیان
ماجرای این نمایش هم جالب شده، موافقین و مخالفین سفت و سختی دارد که هر کدام نیز دلایل نسبتا خوبی برای مواضعشان دارند!
من متاسفانه مثل بقیه ی دوستان خیلی دانش نمایش ندارم و فقط علاقه دارم.ولی ی موضوعی که بنظرم توی این نمایش برای خیلی ها باعث اذیت شده صندلی های بسیار نامناسب سالن بود و خب تایم طولانی نسبتا داشت نمایش و این فشار روی سیاتیک خسته کننده میشه.بنظر من ی چیز دیگه که خیلی توی آدم ها میبینم دنبال حداقل صحنه ای رومانتیک هستند تا یکم انگار دلشون آروم شه که خب این نمایش نداشت و اینکه نمایشی بود که از ابتدا تا انتها باید فکر میکردی وگرنه جامیموندی از داستان و گنگ میشدی و بازهم بنظرم بعد از یک روز کاری و سخت یکم دیدنش سخته.کلا خب یجورایی سنتی بود ولی خوب مثل موسیقی سنتی.همونقدر سلیقه ای.
۲۶ فروردین
سپاس از ثبت نظرتون
و ممنون از اینکه وقت گرانبهاتون رو صرف دیدن نمایش و اجرا کردید 🙏🙏
۲۶ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید