در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | هومن بنایی درباره نمایش مجلس توبه‌نامه نویسی اسماعیل بزاز: شبنم به آفتاب رسانید خویش را از همت است هرکه به هرجا رسیده است . خد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:01:11
شبنم به آفتاب رسانید خویش را
از همت است هرکه به هرجا رسیده است
.
خداقوت عرض می کنم به کارن کیانی عزیز که در اولین کارگردانی خود چنین شاهکاری را بر صحنه جان بخشیده و صد درود بر استاد حسین کیانی برای چنین قلم ارزشمند و متنی که هنوز بعد از تماشای آن در حیرت هستم.
این نمایش با ادبیات فاخر و نثر شاعرانه بر اساس ساختار شکنی (در مفهوم سنتی ساختار) و فرم گرایی نشان داد هنوز هم سبک اصیل تئاتر ایرانی مخاطب خود را دارد و می تواند شجاعانه با قد بلند بر سکوی بایستد و مفهوم واقعی تئاتر را به رخ بکشد.
بهروز پناهنده در مقام بازیگر با بازی دقیق و زیرکانه مخاطب را میخ کوب می کند که قطعا برای به دست آوردن شخصیت اسماعیل بزاز نمایشنامه حسین کیانی زحمت زیادی کشیده است. بازی چشمگیر بهروز عزیز با به کارگیری سنتهای دیرینه نمایش های ایرانی، منجر به این شوق و نگارش این حجم از سپاس‌گزاری ... دیدن ادامه ›› شد.
من از تماشای این اثر بسیار لذت بردم و به تمام علاقمندان حرفه ای تئاتر، هنرجویان و دانشجویان هنرهای نمایشی پیشنهاد می کنم که تماشای چنین اثر بی نظیری را از دست ندهند.
که هر لحظه اش کلاس درس است.
شبنم به افتاب رسانید خودش را
لبخند به آخر رسانید خودش را
عاشق ماه بود دریا
هرچند به ساحل کشانید خودش را
۳۰ فروردین
سپاس از حضور و نظرتون هومن عزیز🙏🏻✨
۳۱ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید