در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سحر بهروزیان درباره نمایش پس از: نمایش «پس از» یک اثر دقیق است/ جشنواره «هم‌آغاز» نشان داد که نیاز به
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:01:54
سحر بهروزیان (saharb)
درباره نمایش پس از i
نمایش «پس از» یک اثر دقیق است/
جشنواره «هم‌آغاز» نشان داد که نیاز به بودجه‌های میلیاردی نیست
نخستین دوره از جشنواره «هم‌آغاز» در اواخر دی ماه سال گذشته به دبیری امیرموسی کاظمی برگزار شد. هدف از برگزاری این جشنواره مستقل دیده شدن آثار جوانان و همراهی آثار برگزیده برای اجرا در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر بود.
کاظمی در رابطه با نمایش «پس از» گفت: همانطور که ما در جریان روند کار کلیه گروه‌ها بودیم، در جریان روند شکل‌گیری نمایش «پس از» هم بودم. این اثر یک کار کارگاهی بود و حتی متن آن هم کارگاهی نوشته شد. برای نگارش متن به تناسب موضوع، تحقیقات زیادی در مورد سوژه صورت گرفت و در نهایت یک متن کامل شکل گرفت. در واقع این نمایش از ابتدا هم این اثر یک اثر دقیق بود. این اثر انتخاب بازیگر و کارگردانی بسیار خوبی دارد و همه این موارد دست به دست هم داد تا اثر برگزیده هیئت داوران در جشنواره باشد و اکنون هم در اجرای عمومی استقبال خوبی از آن شده است.

منبع: هنر آنلاین