در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | zahraa درباره نمایش سقراط: اجرای بسیار خوبی بود اما دیگه داره واقعا حالم به هم می خوره از اینکه ه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:23:30
zahraa (zahraa)
درباره نمایش سقراط i
اجرای بسیار خوبی بود اما دیگه داره واقعا حالم به هم می خوره از اینکه هر تئاتری با هر موضوعی، شده جای تکه پرانی های سیاسی و غر زدن های الکی به اوضاع جامعه و حکومت. نشد یه کاری ببینیم که حرف خودش رو بزنه و داستان خودش رو داشته باشه و کنایه توش نباشه، فرقی هم نمی کنه کار ایرانی باشه یا خارجی و توسط کارگردان بازنویسی شده باشه. این عزیزان هنرمند گویا خودشون هم باورشون شده که علمدار یه انقلاب جدید هستن و کل جامعه هم با تفکرات اون ها همراه.

دلم یه تئاتر می خواد که وقتی میای بیرون، حال ات به غایت خوب باشه و دلت امیدوار
به شدت موااااافقم...یعنی خیلی زیاد...!
ممنون که حرف دلمونو زدین...:))
۲۴ دی ۱۳۹۲
حرف شما اصلا جای تعجب نداره :)
۲۸ دی ۱۳۹۲
آقای الف، بله سنگ ها در جیب ها رو دیدم و هم فرم اجرا رو دوست داشتم (استفاده از دو بازیگر و دکوری ساده) و هم مهم تر اینکه در میان این همه نمایش هایی که دوست دارن همه اش راه در رویی پیدا کنن برای منگنه کردن یه جمله غرولند به حکومت و نظام، تئاتری بود که حرف خودش رو می زد و داستان سرراست خودش رو تعریف می کرد و تو وقتی میومدی بیرون یک تئاتر دیده بودی از نوع داستان گو، بی هیچ حرف اضافه که میتونستی دوستش داشته باشی یا نه.

آقای آقازاده بنده نمی دونم شما چقدر تئاتر میبینید اما من اغلب کارهای مهم و بعضا غیرمهم رو می بینم و هرکس دیگه ای هم که اجراهای مختلف رو دنبال کنه، کاملا می تونه بفهمه که چه درصد زیادی از کارها، حتی شاید فقط به نیت همین یکی دو جمله به قول خودشون نقد، اجرا میشن و این جاست که دیگه کم کم حالت بد میشه از این همه غر زدن الکی. وگرنه بحث نیمه ی پر و خالی نیست و در مورد اجرای سقراط که دیگه کلِ اجرا و زندگینامه ی سقراط ... دیدن ادامه ›› به صورت کاملا واضح بهانه ای بود برای زدن حرف های سیاسی مد نظر آقای نعیمی. هرچند که از خودِ اجرا بسیار لذت بردم چون عادت دارم متن رو از اجرا جدا کنم.

خانم پوپک، با وجود اینکه شکلک را خواهم دید چون کار نغمه ی ثمینی عزیز هست اما اتفاقا بزرگ ترین دغدغه ام در مورد این کار هم همین تکه پرانی های سیاسی است که خود خانم ثمینی گفتن با توجه به اتفاقات 88 متن رو بازنویسی کردن که این از نگاه من بزرگترین نقطه ضعف کار می تونه باشه و باعث تاسف
۰۳ بهمن ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید