در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | اشکان جنابی درباره نمایش اگر: با توجه به اینکه من هم این نمایشنامه رو ترجمه و اجرا کردم، برام سوال ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:42:18
با توجه به اینکه من هم این نمایشنامه رو ترجمه و اجرا کردم، برام سوال بود که چرا اسم نمایشنامه از «صور فلکی» به اگر تغییر کرده و یا اگر اقتباسی صورت گرفته به متن اصلی اشاره ای نشده؟
به اعتقاد من با توجه به این که این نویسنده ـ علیرغم آثار درخشانش ـ در ایران کمتر شناخته شده است، تحریف و دستکاری در آثارش میتونه باعث گمراه شدن علاقه مندان بشه.
امیدوارم اجرهای خوبی در پیش داشته باشید
آوا فیاض (avafayyaz)
اشکان جنابی عزیز:

این که چرا اسم نمایش - و نه نمایش نامه - عوض شده به دلیل نگاه گروه اجرایی به نمایش نامه بوده است. و صد البته این نگاه، سبب هیچ گونه تغییری در اصل متن نشده، بلکه ایده ی اجرایی ست که موجب ایجاد این تغییر در عنوان اجرا - و نه متن - گردیده است. ضمن این که مترجم در بروشور نمایش نیز در مورد عنوان اصلی نمایش نامه و معادل های فارسی اش توضیح داده است.
۱۳ شهریور ۱۳۹۵
البته با توجه به اینکه نیک پین نمایشنامه ای به اسم If There Is I Haven't Found It Yet داره، با توجه به اسم «اگر...» شاید چند نفری هم مثل من ابتدا فکر می کردند قراره اون اثر روی صحنه بره. به هر حال هیچ چیزی بهتر از شفاف بودن با مخاطب به خصوص قبل از تماشای کار نیست، وگرنه اطلاعات صرفاً در بروشور درج شده در بسیاری موارد نوشدارو بعد از پشیمونی سهرابه.
۱۴ شهریور ۱۳۹۵
آوا فیاض (avafayyaz)
الهام عزیز ما هم در توضیحات صفحه تیوال این موضوع رو نوشتیم که اشتباهی پیش نیاد . با سپاس
۱۴ شهریور ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید