در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حسن آشناور درباره نمایش کالاندولا: 1- در باب زمان بندی اجرای نمایش در بند 3 توجه نوشته شده است : لطفا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:43:53
1- در باب زمان بندی اجرای نمایش
در بند 3 توجه نوشته شده است :
لطفا حتما حداقل پانزده دقیقه زود‌تر در عمارت نوفل‌لوشاتو حاضر باشید. در صورت ... دیدن ادامه ›› تاخیر(حتی یک دقیقه)، امکان دیدن اجرا وجود ندارد و هیچ مسئولیتی بر عهده‌ی گروه نیست.
دیشب ساعت 8:37 دقیقه حاضر شدیم . چایی را از کافه عمارت نوفل‌لوشاتو با کلی تاکید که اگر 1 دقیقه ای حاضر می شود سفارش دادم تا با احتساب خوردن بتوانم 8:44 جهت احترام به خود و توجه نوشته شده گروه نمایش در محل نمایش حاضر باشم .
نمایش 09:07 !!! دقیقه شروع شد بدون حتی یک جمله عذرخواهی ( شاید عادت کردیم - یا عادتمان دادند- به عذرخواهی نکردن به دلیل خطاهایمان) . بقول جناب سلگی عزیز این (تاخیر در اجرای نمایش+نگاههای سنگین مسئول کافه که اصرار مرا بی دلیل می دانست) نیز خاطره ای اضافه شد بر خاطرات تلخ قبل.
2-در باب نمایش
الف-بازیها خوب بودند. فضاهای انتخاب شده با موضوعات بیان شده نمایش همخوانی داشتند. (سپاس)
ب-با توجه به اینکه انسانها غالبا در زندگی خود هم خاطرات سیاه دارند , هم سفید و غالبا خاکستری , پیشنهاد می کنم دو قسمتی بودن نمایش برای هر تماشاگر , صرفا سیاه نباشد تا واقعگراتر و جذابتر بتواند تماشاگر را به خود جذب کند.
ج-با توجه به توضیحات ابتدای نمایش توسط کارگردان محترم , آیا اسپرم تبدیل شده به انسان , حق انتخاب خواهد داشت؟
د- کالاندولا گیاه بومی کشور مصر و خاورمیانه است که از آن برای درمان بیماری های زیادی استفاده می شود ولی آنچه نمایش به بیننده داد خلاف این اسم است . شاید هم معانی دیگری دارد که من نمی دانم .(البته غافل نشویم از اینکه مصرف این گیاه برای خانمهای باردار مفید نیست ولی بازهم ارتباطی نمی توانم پیدا کنم)

و سوال بدون جواب من :
چرا 11 نفر؟آیا 11 تاکیدی بر مفهومی دارد؟
9 , 11 , 33, 72 اعداد مقدس فراماسون ها :))
۱۳ اسفند ۱۳۹۷
اجرای سری پیش 10 نفره بود، بعید می دونم معنای خاصی داشته باشه، شاید با توجه به اینکه توی سالن دیگه ای اجرا میشه (سری پیش باران بود), یک اتاق بیشتر در اختیارشان هست.
۱۴ اسفند ۱۳۹۷
کالاندولا جدا از معانی دیگه ای که دوستان هم گفتن یعنی "گل همیشه بهار". این گل گلیه که از بین نمیره و مصداق اینه که دردا و آسیب هایی که نشون داده شد هم برای همیشه همراه با اون بچه ها میمونه و از بین نمیره.
۲۸ اسفند ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید