در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | فائزه قربان نژاد درباره نمایش کمیته نان: دو بار به تماشای این نمایش نشتم و بسی لذت بردم. کمیتۀ نان روایتگر یک ت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:14:09
دو بار به تماشای این نمایش نشتم و بسی لذت بردم. کمیتۀ نان روایتگر یک تکه از زندگیست که غصه ها و شادی ها کنار هم، کار رو زیباتر و واقعی تر میکنه. سبک واقع گرایانۀ کار باعث میشه که برای عموم تماشاگران قابل درک و دلنشین باشه. خداقوت به تمام اعضای گروه تئاتر کمیتۀ نان.
مریم رودبارانی (maryam.roudbarani)
فائزه عزیز
سپاس از شما
و ممنون که دوبار این نمایش و برای تماشا انتخاب کردید
۰۵ خرداد ۱۳۹۸
خانم روبارانی فقط یک سوال دارم وخواهشمندم صادقانه پاسخ شما اگر در همین تیوال که جواب مخاطبان را می دهید و چرادرهمین متمرکز همین تیوال نمی شوید وحتی اعلام مهمانان ویژه بجای اینستاگرام. که جالب است . فقط در صغحه شان تلبیغ اجراشان به نمونه همین اجرا شما اشکال داره اعلام اسامی؟!!! در تیوال ولی تلبیغ در صفحه شان بخاطر فالور توهین به تاتر نیست ؟!!! خانم رودبارانی گرامی اگر رویت کردید جهت تکمیل این کامنت ابتدا پیچیده نیست فقط نمی خواهم اشاره مستقیم به ان دسته از اهالی برخی از نمایش ها بکنم که وقتی بنده پیشنهاد دادم که بهتر در تیوال همان طور جواب کامنت مخاطبان را می دهیدوپس همانطور هم, هم نلبیغ وهم اعلام مهمانان را همین جا اعلام کنید کاری اتفاقا قبلا انجام می شوددرهمینتیوال بازهم بشود وخوشبختانه برجی کاربران محترم تیوال هم باپیشنهاده هم موافق بودند چون خانم روبارانی نه انکه برخی ازعوامل نمایشها که اسم نمیبرم جالب است وفتارشان کاملا متانض با انچه بقول خودشان ادعا دارند است در صغحه شان بخاطر فالو مرتب استوریشان تلبغ میکنند ولی دد خواست کردم اعلام مهمان وتلبغ تیوال باشد,گفتند توهین به تاتر است جالب است دراینستاگرام تبلیغ باشد که اصلا جای نلببغ تاتر نیست ولی اعلام مهمان توهین به تاتر است .چون خانم رودبارانی هم حرف وگله مندی,بسیار استدرخصوص به همین نکنه فقط بسنده کرده .منتظر پاسخ شما درخصوص هستم. پوزش اگر کامنتم قسمت اول کمی کامل نبود.
۰۶ خرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید