در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | elnaz amirbeygloo درباره نمایش اُسلو: نمایش خییلی خوبی بود. متاسفانه فک میکنم منفی گویی زیادی راجع بهش شده.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:35:45
نمایش خییلی خوبی بود. متاسفانه فک میکنم منفی گویی زیادی راجع بهش شده. که حتی ما رو برای دیدن نمایش مردد کرد. اما خوشحالم که رفتیم و کار رو دیدیم.اگر قبل از دیدن نمایش کمی مطالعه راجع به پیمان اسلو داشته باشید ، کار خیلی براتون جذاب تر میشه.
بازی ها و ترانه خوانی ها بسیااار عالی و قدرت صدای بازیگران به شکل شگفت انگیزی قوی بود.
کسی چیز بدی نگفت خانم؛ همهٔ چیزهایی که تو این صفحه نوشته شده در نقد این پیچیده کردن بیش از حد و بدون دلیل ماجرا بود!! تا یه جایی پیچیدگی قابل قبوله ولی نمایشی که برای فهمیدن کاملش باید حداقل دو بار ببینیش کار کامل و خوبی نیست!!!
۲۳ مهر ۱۳۹۸
به نظرم این نیاز به تماشای چندباره ی نمایش تفاوت در توانایی فهم افراد است و ضعفی برای نمایش به حساب نمیاد.
به علاوه تو دوره ای که همه ی دنیای اطرافمون در عموم موارد، در دم دستی ترین سطح به مسائل می پردازه مسائل پیچیده نه تنها جذاب که لازمه ی زندگی هامون هست.
۲۴ مهر ۱۳۹۸
همچنان معتقدم تئاتری که برای فهمیدنش لازم باشه چند بار ببینیش تئاتر خوب و کاملی نیست. یک مشت ادا اطوار و پز روشنفکری به خورد تماشاچی دادن تئاتر نیست خانم امیربیگلو! ما سرانجام فهمیدیم قضیه چیه ولی با کلی تحمل پیچیده‌نمایی که کارگردان محترم کار بهش علاقه دارن. این همه تلاش و هماهنگی و عالی بودن عوامل اجرایی از بازیگرا و نور و موسیقی و طراح صحنه و لباس و ... فدای همون پیچیده‌نمایی شده بود...
۲۴ مهر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید