در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رضا آزادی درباره نمایش روزهای رادیو: سلام دلیل خاصی داره که سایت محترم تیوال، اسم سایت محترم دیگه ای رو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:39:04
سلام

دلیل خاصی داره که سایت محترم تیوال، اسم سایت محترم دیگه ای رو که بلیط این نمایش فروخته میشه نمیاره؟
من فکر میکنم نه تنها نام سایت بلکه لینک صفحه ی فروش بلیت رو هم بهتره درج کنند. درسته که به نوعی رقیب هستند ولی میتونند مشارکتی هم کار کنند
۲۹ بهمن ۱۳۹۸
دم شما گرم به امید اینکه در هر جایگاهی هستیم پا رو یه سری چیزا نذاریم .
۲۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام به دوستان عزیزی که نظر دادن و در بحث شرکت کردن. ببینید من به شخصه آدمی هستم که دوست دارم اگر در موردی، نظرم میتونه کمک کنه به بهتر شدنش، از اون نظر دریغ نکنم. بعضا هم شده که بابت نظری که دادم خب برخورد مناسبی صورت نگرفته ولی من اون چه رو که در دل داشتم و با هدف بهبود ارائه دادم، پشیمون نشدم.
در تبلیغ این نمایش، خب کار خوبی صورت گرفته. تیوال یک مرجع غیر قابل کتمان هست و هر کس اطلاعات هر نمایشی رو که میخواد، میاد از تیوال پیدا میکنه. در حالی که سایت های دیگه اینطور نیستن واقعا. گرچه همه این سایت ها هدف اولیه شون کسب درآمد بوده، اما اهداف فرهنگی رو هم دنبال میکردن. طبیعتا هر کاری در پی کسب درآمد انجام میشه غیر از کارهای خیریه. خب این اصلا بد نیست. اتفاقا وقتی اون کسب درآمد کمک به ارتقای فرهنگی میکنه خیلی شیرین تر و لذت بخش تر هست. حالا اگر من نوعی میام و انتقادی میکنم از بابت دخالت نیست، اتفاقا از باب حمایت هست. یک ارقی در من شکل گرفته که تیوال رو همونجوری که همیشه بوده ببینم و برتر و بهتر از سایر سایت ببینم. بابت این مساله نه از کسی پولی گرفتم نه حمایتی شدم، بلکه یک چیز ... دیدن ادامه ›› دلی هست و مثل اینه که دوست و رفیقم رو دارم حمایت میکنم. بخوبی میدونم که بعضی بازیگرها، که گل خاصی هم به سر تئاتر و سینما و هنر مملکت نزدن، برخوردهای ناشایستی دارند با خیلی از دست اندرکاران این حوزه ها و کلا خودشون رو از دنیایی ماورای عالم مادی میدونن. اینها رو ما نمیتونیم کاری بکنیم. ((مردی بی ادبی می کرد عزیزی او را ملامت نمود و او گفت: «چه کنم آب و گل مرا چنین سرشته اند.» آن مرد گفت: «آب و گل ترا نیکو سرشته اند، اما لگد کم خورده است.»)) خلاصه اینکه تیوال اگر در مورد نمایش هایی که در سایت های دیگه فروش میرن، اطلاع رسانی بهتری بکنه، به حسن شهرت خودش بیشتر کمک کرده و اگر اطلاع رسانی نکنه، میشه مثل فوتبالمون که چیزی از ارش هاش کم نمیشه هیچ وقت.
۳۰ بهمن ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید