در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیر درباره نمایش اپرای عاشورا: استاد غریب پور نازنین، هانی خان حسینی، اگر این اجرا مقدمه ای/شرط لاز
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:57:50
استاد غریب پور نازنین، هانی خان حسینی،
اگر این اجرا مقدمه ای/شرط لازمی/مجوزی بر اجراهای پرشور گروه آران در همان محفل قدیمی و آشنای سالن فردوسی و همراهی خیل عظیم مخاطبان اجراهای اپرای عروسکی است که خوشحالیم از این افتخار همراهی.
ولی اگر بدعتی جدید در جایگزین کردن سالن اجرای فردوسی با سالن تالار وحدت و جذب چند برابری مخاطب برای صرفا یک اجرا می باشد، لطفا کامنت های دوست داران قدیمی خود در همین صفحه را مطالعه و تجدید نظر/راه جایگزینی داشته باشید.

با تشکر - یک همراه
درود بر شما امیر عزیز
بی شک گروه آران و اجراهای اپرایی ما به واسطه حضور عزیزانی چون شما در تمامی این سال ها برقرار بوده و هست و با قطعیت عرض می کنم که اهمیت حفظ آن محفل صمیمانه تماشاگران در تالار فردوسی برای ما با هیچ چیز دیگری مانند داشتن تعداد بیشتر تماشاگر و یا درآمدزایی بالاتر قابل قیاس نیست.
برای اطمینان خاطر شما عرض میکنم که علت اجرای اخیر در تالار وحدت نیز به دلیل تعمیرات در تالار فردوسی و دعوت بنیاد رودکی برای اجرا مجدد و از سرگیری اجراها بعد از کرونا بوده است. به امید خدا و بعد از اتمام تعمیرات در تالار فردوسی، مجدد تمامی اجراها در همون جا خواهد بود و با افتخار و خوشحالی در انتظار دیدار عزیزانی چون شما خواهیم ... دیدن ادامه ›› بود.
دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید، اپرای رستم و سهراب نیز در سال های قبل و در همان اوایل شروع فعالیت گروه آران در همین تالار وحدت به روی صحنه رفته است و این اجرا اتفاق جدیدی نیست.
در نهایت از شما و توجهتان به گروه آران و اپراهای عروسکی ما صمیمانه سپاسگزار و قدردانم.

پیروز و موفق باشید
۲۲ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید