در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نادر کاویانی درباره نمایش آلندۀ نازنین: اقا منم یه نماد استعاره ارجاع جدید پیدا کردم عمرا به ذهن کسی رسیده باش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:16:54
اقا منم یه نماد استعاره ارجاع جدید پیدا کردم عمرا به ذهن کسی رسیده باشه😊.نشستم فکر کردم ارتباطی میان نام کارگردان اصلی اثر آقای برهمنی با نمایش بنگلور...شاه جهان...هندوستان سرزمین عشق و عرفان شرقی وجود داره.(همان نمایشی که کارگردانش معشوقه نمایش بود)
برهمن در دین هندو یعنی حقیقت.حلول و تناسخ حقیقت همان روح زمانه در وجود کارگردان داخل نمایش و آلنده.هر دو آخر نمایش به حقیقت یا برهمن میرسن.
هیچ نماد و استعاره ای نبود رمز گشایی نشده باشه دیگه همین به فکرم رسید🙂
آینه!
معشوق از آینه خارج می شه و کارگردان هم در صحنه آخر از آینه ای که کودتاهای دیگه رو پیش بینی کرده عبور می کنه و به سمت مرگ می ره آینه تنها جاییکه که می تونه خود واقعی اش ببینه.
البته قبلاً جزو کشفیات خودم بود اما الان برام پررنگ تر شد.
۰۴ شهریور ۱۴۰۱
Captain
اگه تو نمایشنامه همین بنگلور باشه و نویسنده نمایشنامه رو برای کارگردانی آقای برهمنی نوشته باشه رمزگشایی شما درسته ولی اگر هم اینطور نباشه بازم نتیجه استعاره های فراوانه نمایشه که ذهن شمارو خلاق ...
ممنون.امیدوارم تحلیل من درست باشه
از شما و سایر منتقدین خصوصا خانم بهروزیان کمی رمز گشایی و کشف نمادهای جعبه سیاه نمایش آموختم.☺
۰۴ شهریور ۱۴۰۱
نادر کاویانی
ممنون.امیدوارم تحلیل من درست باشه از شما و سایر منتقدین خصوصا خانم بهروزیان کمی رمز گشایی و کشف نمادهای جعبه سیاه نمایش آموختم.☺
🌹🙏🏻
۰۴ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید