در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | هانیه مدرس: پاسخ خانم آدینه به اعتراضات در مورد اجرا بردن نمایششون
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:31:22
پاسخ خانم آدینه به اعتراضات در مورد اجرا بردن نمایششون
کسی قرار نیس کاری کنه، خیلی خودتون رو تحویل گرفتین خانم آدینه. شاید یه ساندیسم تعارف کردیم بهتون گلوتون خشک نشه
۰۲ آبان ۱۴۰۱
فربد اهورابنده
سرکار خانم مدرس عزیز، بنده کجا گفتم که ایشان حق ندارند نظرات‌شان را منتشر کنند و باید برای این کار پاسخگو باشند؟ بنده به سخنان ایشان واکنش نشان دادم، شما هم به نظرات من. هر دو این حق را داشته‌ایم، ...
با توضیحی که دادید سوالام کمتر شد و البته بعضی هم‌چنان باقیست، مثل این‌که از کجا معلوم فریب خوردیم و کدوم طرف فریب خورده. هم چنین نقدم بر مورد حمله قرار دادن گروه‌های اجرا کننده پابرجاست و البته این حمله‌ها نامرئی نیستند. مشخصا شیوه‌ای که من و شما برای اعتراض انتخاب کردیم متفاوته.
در مورد مزدور بودن، توضیح شما درسته، مجدد خوندم. برداشتم صحیح نبود.
از کلام مودبانه و تحمل شما ممنونم.
هم چنان معتقدم تئاتر نباید تعطیل بشه ولی موضع شما -اگر با رواداشتن مخالف همراه باشه- ممکنه درست باشه و بهش فکر می‌کنم، به خصوص پس از دیوارنوشته آقای رحیمی سروش در نمایش کتابخورها که بعد از نوشتن نظرم به شما دیدمش.
۰۲ آبان ۱۴۰۱
هانیه مدرس
با توضیحی که دادید سوالام کمتر شد و البته بعضی هم‌چنان باقیست، مثل این‌که از کجا معلوم فریب خوردیم و کدوم طرف فریب خورده. هم چنین نقدم بر مورد حمله قرار دادن گروه‌های اجرا کننده پابرجاست و البته ...
موافقت‌برانگیزترین نظرات قطعا مخالف دارد، مخالفت‌برانگیز‌ترین نظرات هم قطعا موافق دارد. به هیچ‌وجه نمی‌توان همه را راضی نگه‌داشت. این طبیعت آدمی‌ست. ولی چه خوب است که همه‌ی نظرات منعکس شود و با گفتگو کوشش کرد که به هم‌گراییِ بیشتر برسیم، اگر هم نرسیدیم که فدای سر همگی‌مان، مهم این است که فلسفه‌ی گفتگوی سازنده را ارج بنهیم. با این کار حداقل خود و دیگران را به اندیشیدن وامی‌داریم که قدمی مثبت و رو به‌ جلوست.
بنده منکر حمله به گروه‌های اجرایی نیستم ولی اینکه آن را به کلیت جنبش اخیر تعمیم دهیم و همه‌ی افراد را محکوم کنیم یا اینکه آن را با عملکرد گشت ارشاد مقایسه کنیم به نظرم کمی مغرضانه‌ست. همه‌ی ما مختصات گشت ارشاد را به خوبی می‌دانیم. این است که بنده را می‌ترساند. توهم هم نیست واقعیت است. همواره عده‌ای تلاش کرده‌اند که از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. حداقل هنرمندان نباید به آن دامن بزنند. منظورم از فریب خوردن همین بود. فقط می‌خواستم آگاهانه‌تر به مسائل روز توجه ... دیدن ادامه ›› کنیم.
بنده هم همان‌طور که بارها گفته‌ام با تعطیلی تحمیلی سالن‌های تئاتر مخالفم، ولی این ژست‌های عجیب‌و‌غریب و این مظلوم‌نمایی‌های بعضا بی‌اساس را هم برنمی‌تابم. توصیه کردم همان‌گونه که سال‌ها در برابر توهین و تهدید سکوت را برگزیدند، در شرایط کنونی هم صبور و شکیبا باشند‌ و به کار خود که به آن ایمان دارند بپردازند.
سپاس از توجه و سعه‌ی صدر شما.
۰۲ آبان ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید