در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | زهرا خلیلیان درباره نمایش Hidden | پنهان: یادمه شبی که مانستر رو دیده بودیم خانم رضی تصادف کرده بودند و در این ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:44:20
یادمه شبی که مانستر رو دیده بودیم خانم رضی تصادف کرده بودند و در این اجرا هم سرفه میکردند که بشدت عالی کنترلش میکردند، براشون آرزوی سلامتی میکنم.
و اما اجرا… ای کاش ندیده بودم این اجرارو تا خاطره خوب مانستر هم خدشه دار نشه، ایرادات کار بنظر بسیار زیاد بود و اگر توجهم رو فقط به موزیک جلب نمیکردم قطعا باید از سالن بیرون میومدم، پسرفت ناراحت کننده‌ای بود.
ممنونم
۱۷ مرداد ۱۴۰۲
زهرا خلیلیان
البته که از اون روز دچار گوش دردم😅 بله در دو مورد دیگه باهاتون موافقم ولی کلا از اون ‌ناراحتیهایی بود که انگار تو ذوق آدم میخوره بخاطر انتظاری که داشته.
دقیقن، من عمومن موسیقی با صدای بلند گوش میدم، و متال هم زیاد گوش میدم، هیچوقت انقدر سرم به خاطر صدا درد نگرفته بود.
شاید دلیل اینکه خوشحال از دوباره بازی بیرون نیومدیم هم همین بوده.
۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سید حسام حجازیان
دقیقن، من عمومن موسیقی با صدای بلند گوش میدم، و متال هم زیاد گوش میدم، هیچوقت انقدر سرم به خاطر صدا درد نگرفته بود. شاید دلیل اینکه خوشحال از دوباره بازی بیرون نیومدیم هم همین بوده.
ولی من اصلا به صدای بلند عادت ندارم و واقعا کاش از قبل این صدای بلند و نوع نور استفاده شده اطلاع رسانی شده بود، هرچند که خودم رو سپردم به موسیقی تا سالن رو ترک نکنم، متاسفانه گوش دردم خیلی اذیت کنندس.
درباره دوباره بازی فکر میکنم عوامل بیشتری بود برای خوشحال نبودن موقع اتمام نمایش متاسفانه.
۲۴ مرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید